Det har været en nådig varme bølge..
Jeg har totalt kun mistet to små CRS unger.
Var ellers ved at være lidt nervøs, her de sidste dage med megen varme.
Jeg havde gjort klar til at gå i gang med projekt isterninger, i det mindste ved mine Mishlinger, da dette akvarie er todelt, og det ene rum er tomt lige nu.
Her kunne jeg have kølet lidt ned med isterninger, eller med vandskift, uden at det ville skabe hurtige reaktioner i den anden side af akvariet..
Hvordan er i kommet over varmen?
Varme bølgen
Re: Varme bølgen
mine røde og sorte crystal har klaret varmen rigtigt godt, det eneste jeg har gjort er at lave lystiden om til 8 timer istedet for 10 timer. og jeg har ikke mistet nogle endnu.
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
jeg opdaget en gul reje der var død idag men det er osse ekstremt varmt her 26-28 grader eller klare alle de andre rejer sig godt.
mvh
Deniz
Deniz
Jeg har ikke været så heldig.
Efter 4 ugers ferie uden vand skift og 30 grader i akvarierne, da jeg kom hjem.
Har jeg mistet en del rejer
Efter 4 ugers ferie uden vand skift og 30 grader i akvarierne, da jeg kom hjem.
Har jeg mistet en del rejer
Har desværre også mistet en hel del sorte tigerrejer og de fleste af mine yellow fire + en håndfuld deep blue. Til gengæld er der ingen klager fra harlekin rejerne, der er vlældig godt tilpas med en temp. omkring 30 grader. De yngler lystigt.
Mvh
Henrik
Henrik
Det lyder godt, hvis du har fået yngel allerede på dine harlekin rejer
De skulle jo ikke være de letteste sulawesi at få ynglen til at overleve på.
De skulle jo ikke være de letteste sulawesi at få ynglen til at overleve på.
Hej Jonas,
Det er nok fordi det er kardinaler og ikke harlekin, at det går så godt. Det var en mindre trykfejl fra min side.
Det er nok fordi det er kardinaler og ikke harlekin, at det går så godt. Det var en mindre trykfejl fra min side.
Mvh
Henrik
Henrik