Rejenørder, hvor bor i? :D

Almen snak om rejer - Alt andet
Rejekællingen ;-)
Rejefreak
Rejefreak
Lokation.: 8260 Viby J/Århus Syd

Rejenørder, hvor bor i? :D

Post by Rejekællingen ;-) »

Hejsa folks :)

Jeg har lagt mærke til, at det langt fra er alle der har udfyldt "location" punktet. Synes det kunne være lidt sjovt (og rart) at vide, hvor folk holder til. Dels fordi man så kunne lære nogle ny mennesker at kende, som deler samme hobby som en selv, men også fordi det kunne være smart at vide folks lokation, når man handler/leder efter ny rejer. Jeg ved godt at man jo kan spørge en bruger, men det er bare liige lidt mange at spørge ;)

Jeg selv bor i Sorø, men flytter i sensommer/efteråret til Århus. Jeg har fået det indtryk at der er flest der bor på Sjælland. Den hypotese ser jeg frem til at få afkræftet :D :lol:

Så, hvor bor i ?
(hvis man ikke ønsker at oplyse den eksakte by, er kommune eller region også brugbart)

Er jeg den eneste, som også synes det kunne være så hyggeligt med nogle reje-sammenkomster, hvor vi viser akvarier frem, er kreative eller bare snakker og deler vores erfaringer :D (min kæreste er efterhånden ved at være fyldt op til sidste strå på hovedet, med rejesnak :lol: )

Vh
Dorthe

Shriiiiimps weee =) der er så meget kærester ikk forstår :roll:

kylmann
Rejefreak
Rejefreak
Lokation.: Køge

Re: Rejenørder, hvor bor i? :D

Post by kylmann »

Hej Dorthe,

Jeg syntes det er en rigtig god ide, ikke mindst fordi min kæreste har det på samme måde, men også fordi at mange gode råd og små fif kommer bedst frem når man er sammen og snakker om tingende mens man kan se på det..

En stor skam at du flytter til Jylland, da jeg bor i Køge..

Mvh.

Daniel

Rejekællingen ;-)
Rejefreak
Rejefreak

kylmann wrote:Hej Dorthe,

Jeg syntes det er en rigtig god ide, ikke mindst fordi min kæreste har det på samme måde, men også fordi at mange gode råd og små fif kommer bedst frem når man er sammen og snakker om tingende mens man kan se på det..

En stor skam at du flytter til Jylland, da jeg bor i Køge..

Mvh.

Daniel
Ja lige præcis. Det er bare så meget nemmere. Så lige et indlæg men et ionbytteranlæg, MEN det er altså ikke noget jeg tør kaste mig ud i. Der kunne det være rart at kende nogle som man kunne mødes med og nørkle med det sammen :)

Ja det er ærgerligt. Det var hyggeligt da jeg kom forbi for at kigge på rili'er (og alle de andre :D )

cpg
Rejefreak
Rejefreak
Lokation.: Ølstykke

Post by cpg »

Har forsøgt at finde ud af hvor jeg kan ændre lokationen, men kan ikke finde det.

kylmann
Rejefreak
Rejefreak
Lokation.: Køge

Post by kylmann »

Har også godt set på det der ionbytteranlæg, og ved der er et par stykker herinde som har det og som også selv har lavet et.. Så kunne klart være spændende at komme og se det virke..

Ja, det var rigtig hyggeligt at havde jer på besøg og håber at din kæreste er kommet sig over al den rejesnak.. :)

Rejekællingen ;-)
Rejefreak
Rejefreak

kylmann wrote:Har også godt set på det der ionbytteranlæg, og ved der er et par stykker herinde som har det og som også selv har lavet et.. Så kunne klart være spændende at komme og se det virke..

Ja, det var rigtig hyggeligt at havde jer på besøg og håber at din kæreste er kommet sig over al den rejesnak.. :)
Ja det kunne være eminent :D (Læs: dem som har et ionbytteranlæg - inviter til åbent hus :lol: :D )

Hahah det tog hende lige lidt tid :P Jeg må sige hun var ret så udholdende og overbærende! :)

Rejekællingen ;-)
Rejefreak
Rejefreak

cpg wrote:Har forsøgt at finde ud af hvor jeg kan ændre lokationen, men kan ikke finde det.
Du går ind "User Control Panel" => Profile => Edit Profile

og så kan du ændre din lokation derinde :)

cpg
Rejefreak
Rejefreak
Lokation.: Ølstykke

Post by cpg »

Havde været derinde og kigge, men totalt overset det. Nu er det rettet!

Rejekællingen ;-)
Rejefreak
Rejefreak

cpg wrote:Havde været derinde og kigge, men totalt overset det. Nu er det rettet!
Fedt :D håber der er flere der vil følge trop :D

Gotti
Rejeholder
Rejeholder
Lokation.: Silkeborg

Post by Gotti »

Dorthe det bliver hyggeligt at få dig til det jyske, vi bliver næsten naboer (45 km)
Så lad du bare dit osmoseanlæg blive på Sjælland, vi har fantastik hanevand herover :D

Post Reply