.....At sende rejer???
.....At sende rejer???
Hej derude i stuerne.
Jeg står for (muligvis) at skulle sende nogle rejer. Er tidligere blevet spurgt, så tænkte jeg ville undersøge det nu
Hvad gør i, når i skal sende rejer? Hvad pakker i dem i ? Tænker ikke det er nødvendigt med heat packs på denne tid af året eller?
Jeg står for (muligvis) at skulle sende nogle rejer. Er tidligere blevet spurgt, så tænkte jeg ville undersøge det nu
Hvad gør i, når i skal sende rejer? Hvad pakker i dem i ? Tænker ikke det er nødvendigt med heat packs på denne tid af året eller?
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: .....At sende rejer???
hejsa jeg bruger en flamingo kasse fyldt ud med krøllet aviser nede i kassen og ellers bruger jeg en heatpackvis det er nødvendigt.
også taper jeg flamingokassen godt ind også er den klar til forsendelse.
også taper jeg flamingokassen godt ind også er den klar til forsendelse.
mvh
Deniz
Deniz
Hvis det er Neocaridina, er en heat pack ikke nødvendig.
De kan overleve næsten med is på vandet. Så de er ret hårdføre
De kan overleve næsten med is på vandet. Så de er ret hårdføre
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
hej lasse de har nogle i jem og fix http://www.jemogfix.dk/opbevaring__1952 ... ps_9043283
mvh
Deniz
Deniz
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
- Lokation.: 6440 Augustenborg
Jeg har også brugt dem fra Jem & Fix men de er nu lidt voldsomme at sende 10 stk rejer i halv så store havde været meget bedre......
MVH Henrik
Rejenørd wannabe
Rejenørd wannabe
Bobleplast el. chips i en papkasse er som regel fint, med mindre det er frostvejr.
Mvh
Henrik
Henrik
jeg har hørt at nogle bruger ½liters flasker.....nogle der har erfaringer med det ? på godt og ondt
Har tit fået rejer i plastflasker (og glas for den sags skyld!) fra opdrættere i Tyskland.
Jeg er begyndt at bruge kraftige fiskeposer til "hjemlig" forsendelse og Breather Bags til udlandsforsendelser. Jeg har ikke oplevet større dødelighed efter at være gået over til fiskeposer.
Jeg er begyndt at bruge kraftige fiskeposer til "hjemlig" forsendelse og Breather Bags til udlandsforsendelser. Jeg har ikke oplevet større dødelighed efter at være gået over til fiskeposer.
Besøg min blog: easyshrimp.blogspot.dk