uploade billeder
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
- Lokation.: 6440 Augustenborg
uploade billeder
Hvor "store" må billeder max være? jeg har lidt problemer med at uploade billeder fra mobilen. Tænker de måske fylder for meget.....
MVH Henrik
Rejenørd wannabe
Rejenørd wannabe
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: uploade billeder
hvad er en fejl 40 og tror stadig der ikke er noget loft på hvor meget billederne fylder.Henrik_Hundslev wrote:Det var en fejl 40 sorry
mvh
Deniz
Deniz
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
Jeg kunne ikke vælge billeder fra min telefon når jeg gik ind under mappen "billeder". De var grå og sløret. Jeg fandt dem dog under galleri .... så fejlen var min egen (fejl 40)
MVH Henrik
Rejenørd wannabe
Rejenørd wannabe
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Henrik_Hundslev wrote:Jeg kunne ikke vælge billeder fra min telefon når jeg gik ind under mappen "billeder". De var grå og sløret. Jeg fandt dem dog under galleri .... så fejlen var min egen (fejl 40)
mvh
Deniz
Deniz
/nerd-onHenrik_Hundslev wrote:Jeg kunne ikke vælge billeder fra min telefon når jeg gik ind under mappen "billeder". De var grå og sløret. Jeg fandt dem dog under galleri .... så fejlen var min egen (fejl 40)
Hm, jeg var af den overbevisning at det var fejl 22 på en mobiltelefon (eller det var det tidligere da skærmen var 3.5" stor) .
/nerd-off
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
Godt at problemet ikke var et problem alligevel.
Som skrevet længere oppe, så er der intet maksimum på størrelsen af billeder. Der kan dog rammes et maksimum for hvad koden bag forummet kan vise. Hvad det er aner jeg ikke
Som skrevet længere oppe, så er der intet maksimum på størrelsen af billeder. Der kan dog rammes et maksimum for hvad koden bag forummet kan vise. Hvad det er aner jeg ikke
Mvh
Carsten
Carsten