Gode tips og ideer til udvikling af siden
Gode tips og ideer til udvikling af siden
Her kan I komme med gode tips og ideer til udvikling af siden.
Re: Gode tips og ideer til udvikling af siden
Jeg kan se i har fået besøg af en spammer. Denne er muligvis en person.
Automatiske spambotter kan holdes ude, f.eks. med Sortables CAPTCHA Plugin, som jeg kan anbefale. Under dets indstillinger kan man med fordel bruge ord med æ, ø eller å.
Automatiske spambotter kan holdes ude, f.eks. med Sortables CAPTCHA Plugin, som jeg kan anbefale. Under dets indstillinger kan man med fordel bruge ord med æ, ø eller å.
Hej Jan,
Tak for info, det vil jeg kigge nærmere på
Tak for info, det vil jeg kigge nærmere på
Mvh. Mich
Kunne det ikke være en idé at gøre således at når man trykker på et link herinde, så åbner det i en ny fane istedet for at man kommer væk fra Rejeforum
Fiskerne
Kenn
Kenn
God ide jeg skal se om det er noget der bare lige kan implementeres i vores nuværende forum.
Mvh. Mich
Kunne det være en idé at ændre lidt i beskrivelsen på Gør det selv?
Når jeg står med et spørgsmål vedr. et gør det selv projekt, var det nok her jeg ville poste det, evt. uden billeder. Men når beskrivelsen så lyder "Her kan du vise dine "gør det selv" projekter", så føler jeg at jeg rammer lidt forkert ved at skrive der.
Når jeg står med et spørgsmål vedr. et gør det selv projekt, var det nok her jeg ville poste det, evt. uden billeder. Men når beskrivelsen så lyder "Her kan du vise dine "gør det selv" projekter", så føler jeg at jeg rammer lidt forkert ved at skrive der.
Fiskerne
Kenn
Kenn
God ide,
det er hermed ændret, så der både er plads til spørgsmål om og visning af "gør det selv" projekter.
det er hermed ændret, så der både er plads til spørgsmål om og visning af "gør det selv" projekter.
Perfekt, tak for detJonas wrote:God ide,
Fiskerne
Kenn
Kenn
Noget nyt, er da lidt træls man skal logge på igen når man her set på et link.mich wrote:God ide jeg skal se om det er noget der bare lige kan implementeres i vores nuværende forum.
mvh
Claus
Vores IT-teknikker "Mich" har været fraværende de sidste par uger, så mon ikke han ser på tingene, når han er tilbage igen.