Dine Projekter for år 2014
Re: Dine Projekter for år 2014
Min plan for i år er, at lave så mange unger som det er muligt og til oktober skal der sorteres kraftigt og de udvalgte rejer skal så parres.
Jeg har 9 - 10 foskellige så det fylder lidt og til næste år gør jeg så det samme igen, kun for at forbedre kvaliteten.
Jeg har 9 - 10 foskellige så det fylder lidt og til næste år gør jeg så det samme igen, kun for at forbedre kvaliteten.
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
de ser rigtige fine ud,vis du lige vender din mobil på siden når du filmer så får du ikke sådan en skaleret videoLouisjunker wrote:Nu tror jeg det lykkedes! Uden at love alt for meget
https://www.youtube.com/watch?v=cSmqZAir2Es&feature=youtu.be
det lyder som en fornuftig plan,hvilke arter har dularsbo wrote:Min plan for i år er, at lave så mange unger som det er muligt og til oktober skal der sorteres kraftigt og de udvalgte rejer skal så parres.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejeyngel
Tak for tippet!monjak2444 wrote:de ser rigtige fine ud,vis du lige vender din mobil på siden når du filmer så får du ikke sådan en skaleret videoLouisjunker wrote:Nu tror jeg det lykkedes! Uden at love alt for meget
https://www.youtube.com/watch?v=cSmqZAir2Es&feature=youtu.be
-
- Rejeyngel
Fremskridt i planen!
Har lige opdaget 4 af mine blue dream rejer er med æg. Noget må jeg gøre rigtigt.
Har lige opdaget 4 af mine blue dream rejer er med æg. Noget må jeg gøre rigtigt.
Mine planer for i år er helt klart at få skaffet mig nogle tb's og rigtig komme igang med det. jeg har købt 2 stk 40 L. Akvarier som jeg skal bruge til formålet.
Og så skal jeg igang med noget opdræt af nogle deep blue tiger oe. Regner med at bestille dem hjem her i næste måned.
Så det er min plan for i år, indtil videre
Hvis det er nogen der sælger tb's så må i gerne sige til.
Og så skal jeg igang med noget opdræt af nogle deep blue tiger oe. Regner med at bestille dem hjem her i næste måned.
Så det er min plan for i år, indtil videre
Hvis det er nogen der sælger tb's så må i gerne sige til.
Mvh Dennis
-
- Rejeyngel
Det lyder rigtig spændende DCL!
Ja det må siges, der sker virkelig noget!
Ja det må siges, der sker virkelig noget!
-
- Site Admin
god plan dennis så skal der nok komme gang iden med taiwans og deep blues er rigtige fede rejer,bare syndt dem jeg havde lavede så dårlige unger det jeg mener de lavede for mange blonde,og for lidt dyb blå,så jeg håber du for en god stamme så skal du nok blive glad for dem
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
her er en lille artikel om de forskellige tigerrejer fra janne håber du kan svenska dennis http://www.redbee.se/content.php/71-tigerrakan
mvh
Deniz
Deniz
Jeg er også med på blå tiger og taiwan bølgen
Har en håndfuld blå tigere lige nu, og der går nogle få yngel der i. Desuden et akvarie jeg tror er ved at være klar til taiwan/mischlings, så dem arbejder jeg på at bestille hjem, sammen med et par ekstra blå tigere da der desværre er gået lidt flere fra end der kommer til.
Har en håndfuld blå tigere lige nu, og der går nogle få yngel der i. Desuden et akvarie jeg tror er ved at være klar til taiwan/mischlings, så dem arbejder jeg på at bestille hjem, sammen med et par ekstra blå tigere da der desværre er gået lidt flere fra end der kommer til.