Hurtig opstart af akvarie.
Hurtig opstart af akvarie.
Hvordan starter i et akvarie op hvis det skal gå stærkt. står og skal modtage en håndfuld ret dyre rejer , men akvariet har kun kørt 48 timer , dog er der Red Bee bundlag.
Tilsætter i noget filter start også er det bare det, ellers så må rejerne fandemer dø , så må jeg bestille nogle nye i næste uge
Tilsætter i noget filter start også er det bare det, ellers så må rejerne fandemer dø , så må jeg bestille nogle nye i næste uge
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Hurtig opstart af akvarie.
der er ingen hurtig måde at starte på jeg lader altid akvarierne modne i en måned før jeg kommer rejer i.
men der er nogen der lader lyset stå tændt i en uges tid,men ved ikke om det hjælper,så for mig vil jeg hellere være på den sikre side og vente.
men der er nogen der lader lyset stå tændt i en uges tid,men ved ikke om det hjælper,så for mig vil jeg hellere være på den sikre side og vente.
mvh
Deniz
Deniz
Når der er aktivt bundlag skal du vente min. 14 dage for at være sikker på at der ikke sker store udsving i vandværdierne. Selv ville jeg aldrig putte rejer i et akvarie, der ikke har kørt et par måneder eller mere.
Mvh
Henrik
Henrik
-
- Site Admin
-
- Site Admin
han blev sur på mig i en anden tråd så tro ikke du hører fra ham,men håber da han kommer tilbage uden de smarte bemærkninger.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
ja det må vi håbe,bare fordi ham bliver sur så behøver han jo ikke at smutte helt lol jeg mener der er en masse god viden herinde og jeg ville ikke skræmme ham væk.
rasmus kom tilbage og jeg er ked af nogengange siger jeg tingene ligeud,men det er sådan jeg er og vil altid være,og det er ikke mit forum og jeg er ikke admin eller noget som helst så du kan lave alle de indlæg du har lyst til og til sidst er jeg bare en fyr der elsker sine rejer ligesom dig.
så håber jeg han kommer tilbage.
rasmus kom tilbage og jeg er ked af nogengange siger jeg tingene ligeud,men det er sådan jeg er og vil altid være,og det er ikke mit forum og jeg er ikke admin eller noget som helst så du kan lave alle de indlæg du har lyst til og til sidst er jeg bare en fyr der elsker sine rejer ligesom dig.
så håber jeg han kommer tilbage.
mvh
Deniz
Deniz
hehe for fanden Deniz du må da ikke skræmme ham for meget . men godt at se der er lidt Love at give af,
så vi kan håbe han kommer tilbage.
man kan ikke blive væk for sådan et godt forum
så vi kan håbe han kommer tilbage.
man kan ikke blive væk for sådan et godt forum
Mvh Dennis
-
- Site Admin
ja det er et super forum og jeg skal nok lade være med at skræmme flere folk væk lol
mvh
Deniz
Deniz