Nyopstartet 54L Rejepyt - Blue Tiger :-)
-
- Rejefreak
- Lokation.: 8260 Viby J/Århus Syd
Re: Nyopstartet 54L Rejepyt :-)
Tak. Er også selv ret godt tilfreds kun det 2. akvarie jeg indretterJonas wrote:Ser pænt ud...her skal rejerne nok falde til.
Shriiiiimps weee =) der er så meget kærester ikk forstår
-
- Rejefreak
Så har jeg fået delt akvariet i to og fået lidt mos på rejehulen. Mosset ser nu ikke så pænt ud som jeg håbede på. men nu må vi se når det vokser til Er i hvert fald sikker på Tigerne nok skal falde til her
- Attachments
-
- 26-09-14.. Er SÅ klar til Tigerne kommer :D
- WP_20140927_002.jpg (233.94 KiB) Viewed 8755 times
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
nøj så splittede du bare dit mesterværk ad,det kunne jeg ikke få mig selv til at gøre,men det positive er det ser stadig flottere ud end mine akvarier
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejefreak
Det andet var flot ja men egnede sig ikke så meget til et todelt akvarie desværre ellers havde jeg klar beholdt det.monjak2444 wrote:nøj så splittede du bare dit mesterværk ad,det kunne jeg ikke få mig selv til at gøre,men det positive er det ser stadig flottere ud end mine akvarier
Meen synes nu heller ikke det ser helt værst ud det her
-
- Rejefreak
Har prøvet at lave et akvarie denne gang hvor jeg kan komme til ynglen så træroden måtte desværre ud da den fyldte for meget. I stedet er der rejehulen (måske rejehulen bare skal ud og træroden ind - med mos på??)monjak2444 wrote:nøj så splittede du bare dit mesterværk ad,det kunne jeg ikke få mig selv til at gøre,men det positive er det ser stadig flottere ud end mine akvarier
Mit riliakvarie er jeg jo glad for. Det er rigtig flot. Men det er dæmme svært at komme til! Så denne gang skulle indretningen være bedre
-
- Site Admin
det er stadig flot og ja man lære hurtigt man skal bruge plads til at fange rejerne
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejefreak
Så fik jeg mine beboere hjem blue tiger er så meget flottere i virkeligheden wee.. Jeg smider lidt billeder op når de lige er faldet til
Uhhh det er spændende.. Glæder mig som et lille barn til de er faldet helt til
De får temmelig sikkert noget selskab af nogle Deep blue i november fra køgemessen
Uhhh det er spændende.. Glæder mig som et lille barn til de er faldet helt til
De får temmelig sikkert noget selskab af nogle Deep blue i november fra køgemessen
Last edited by Rejekællingen ;-) on 06 Oct 2014, 16:51, edited 1 time in total.
-
- Site Admin
-
- Rejefreak
Så er der lidt billeder.. beklager kvaliteten. De er taget med min Nokia..
Der er er 2-3 ud af 9 som er lysere. Det er især hunnerne der er flotte mørke..
De røde bånd som ses tydeligt på billederne er slet slet ikke så tydelig i virkeligheden. Troede faktisk de var sorte, men efter jeg tog billederne opdagede jeg de røde bånd. Det ser flot ud
Rejerne er købt som blue tiger. Første gang jeg ejer dem og synes rejen er endnu flottere i virkeligheden
Der er er 2-3 ud af 9 som er lysere. Det er især hunnerne der er flotte mørke..
De røde bånd som ses tydeligt på billederne er slet slet ikke så tydelig i virkeligheden. Troede faktisk de var sorte, men efter jeg tog billederne opdagede jeg de røde bånd. Det ser flot ud
Rejerne er købt som blue tiger. Første gang jeg ejer dem og synes rejen er endnu flottere i virkeligheden