Foto af jeres flotteste rejakvarie(r)
Re: Foto af jeres flotteste rejakvarie(r)
Da det hele mere eller mindre er under omlægning, besluttede jeg mig for at vi tog et par billeder af fruens lille seks-kantede akvarie. Det bliver pt. brugt til lidt guppy-yngel, og her idag er der flyttet 5 stk. Blue Pearl ind i det De er bare ikke så lette at få øje på med den blå filtermåtte som baggrund.
Filtret er en 5cm. filtermåtte ppi30 med tjekkisk luftrør. Masser af filterkapacitet, og godt med guf til rejerne
Filtret er en 5cm. filtermåtte ppi30 med tjekkisk luftrør. Masser af filterkapacitet, og godt med guf til rejerne
Fiskerne
Kenn
Kenn
Jamen så vil jeg da også være med og her er de pæneste af mine reje baljer.
54 L akvarie med snowball, flame mossen i forgrunden skal lige studses lidt en af de nærmeste dage. 36 L nano akvarie nr 1 med Rili unger. 36 L nano akvarie nr 2 med Rili unger og endlers. Og så lige til sidst, mit ene 30 L nano akvarie med RCS og dværg rasbora.
54 L akvarie med snowball, flame mossen i forgrunden skal lige studses lidt en af de nærmeste dage. 36 L nano akvarie nr 1 med Rili unger. 36 L nano akvarie nr 2 med Rili unger og endlers. Og så lige til sidst, mit ene 30 L nano akvarie med RCS og dværg rasbora.
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
Jeg har ikke gjort så meget ud af indretningen af mine akvarier. Først for nylig er jeg begyndt at lave dem lidt hyggelige:
Akvariet er på ca. 32 l og helt igennem hjemmebygget af 3 mm drivhusglas. Hele bagvæggen er en filtermåtte, og bagved sidder en 250 l/t PH til at hive vandet rundt. I øjeblikket bliver det belyst af et LED-bånd og en skrivebordslampe Det er meningen at jeg snart skal have lavet noget bedre lys i reolerne.
Det er i øjeblikket beboet af nogen RCS unger.
Og nogen Babaulti "green" unger, der næppe er mere end 2 mm store. På sigt skal akvariet huse nogen Taiwan Mischlinge, og efterfølgende forhåbentligt nogle rene Taiwan Bees
Det er planen at jeg får lavet en del af de andre akvarier hyggelige også, og der vil naturligvis følge billeder.
Akvariet er på ca. 32 l og helt igennem hjemmebygget af 3 mm drivhusglas. Hele bagvæggen er en filtermåtte, og bagved sidder en 250 l/t PH til at hive vandet rundt. I øjeblikket bliver det belyst af et LED-bånd og en skrivebordslampe Det er meningen at jeg snart skal have lavet noget bedre lys i reolerne.
Det er i øjeblikket beboet af nogen RCS unger.
Og nogen Babaulti "green" unger, der næppe er mere end 2 mm store. På sigt skal akvariet huse nogen Taiwan Mischlinge, og efterfølgende forhåbentligt nogle rene Taiwan Bees
Det er planen at jeg får lavet en del af de andre akvarier hyggelige også, og der vil naturligvis følge billeder.
Mvh
Carsten
Carsten
Tillykke til Johnny
Den er rigtig rigtig flot den tank der, og det er velfortjent
Jeg var på forhånd godt klar over at der ikke var de store vinderchancer med vores lille 6kantede, men formålet med at lægge billedet op var at få andre med på vognen, så ikke det blev som sidst at der kun var en der lagde billeder op.
Super godt med de konkurrencer Håber på endnu større deltagelse næste gang, for det er da fedt at se jeres akvarier. Dit er også rigtigt flot Caso
Den er rigtig rigtig flot den tank der, og det er velfortjent
Jeg var på forhånd godt klar over at der ikke var de store vinderchancer med vores lille 6kantede, men formålet med at lægge billedet op var at få andre med på vognen, så ikke det blev som sidst at der kun var en der lagde billeder op.
Super godt med de konkurrencer Håber på endnu større deltagelse næste gang, for det er da fedt at se jeres akvarier. Dit er også rigtigt flot Caso
Fiskerne
Kenn
Kenn
Hold da helt fast, har jeg vundet, jaaaaa, rigtig mange tak for sejeren og for lykønskningerne
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
- Lokation.: 6440 Augustenborg
Mange tak HenrikHenrik_Hundslev wrote:Tillykke med sejeren.
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
Tillykke med 1. pladsen Johnny
Virkelig flotte akvarier...
Rigtig mange tak JonasJonas wrote:Tillykke med 1. pladsen Johnny
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk