Rejereol lavet ud af reol fra Bauhaus
Rejereol lavet ud af reol fra Bauhaus
Jeg kom frem til jeg ikke kan nøjes med 2 akvarier og da pladsen er lidt trang, måtte jeg finde en reol til jobbet. Valget faldt på en reol fra bauhaus som er blevet shinet lidt op:
- Cuttede 20cm af højden, så den passer ind i en lejlighed med skråvæge
- Hylderne betrukket med hvidt folie (looks og vandsikring)
- Hvid kantlister påsat
- LED lys direkte på akvarierne. De er sat ind en hjørneliste for at afskærme og pynte lidt på udseende
Til at starte med skal der være 4 akvarier, men der går 1-2 uger før jeg får fat i flere akvarier. Og så er der jo mulighed for at udvide
Rejer:
1. Mischling akvarie med diverse "overskuds" taiwaner.
2. Taiwan rejer hvor den blå farve er i fokus. BB, blå panda og KK
3. Har lidt helt små TiBee fra CRS/Blå tiger, som jeg vil sætte samme med ruby og red wine
4. Endnu ikke bestemt hvad der skal i. Måske rent KK eller Ruby.
- Cuttede 20cm af højden, så den passer ind i en lejlighed med skråvæge
- Hylderne betrukket med hvidt folie (looks og vandsikring)
- Hvid kantlister påsat
- LED lys direkte på akvarierne. De er sat ind en hjørneliste for at afskærme og pynte lidt på udseende
Til at starte med skal der være 4 akvarier, men der går 1-2 uger før jeg får fat i flere akvarier. Og så er der jo mulighed for at udvide
Rejer:
1. Mischling akvarie med diverse "overskuds" taiwaner.
2. Taiwan rejer hvor den blå farve er i fokus. BB, blå panda og KK
3. Har lidt helt små TiBee fra CRS/Blå tiger, som jeg vil sætte samme med ruby og red wine
4. Endnu ikke bestemt hvad der skal i. Måske rent KK eller Ruby.
- Attachments
-
- IMG_0548 (960x1280).jpg (507.59 KiB) Viewed 11103 times
-
- IMG_0543 (960x1280).jpg (482.49 KiB) Viewed 11103 times
-
- IMG_0544 (1280x960).jpg (545.87 KiB) Viewed 11103 times
Re: Rejereol lavet ud af reol fra Bauhaus
Nr 2 akvarie køre stadig ind. Men der kommer alle mischlings over i
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
ser rigtig godt ud smedn og man kan godt se du har gjort lidt ud af den stål reol
og glæder mig til at følge med i dine nye projektor,jeg skal osse til at dele mine taiwan op,men kan ikke lige få mig selv til at hive alle mine unger skal bare lige tage mig sammen
og glæder mig til at følge med i dine nye projektor,jeg skal osse til at dele mine taiwan op,men kan ikke lige få mig selv til at hive alle mine unger skal bare lige tage mig sammen
mvh
Deniz
Deniz
Takker På trods af navnet, er der desværre ikke særlig meget handyman i mig. Så jeg er faktisk selv helt tilfreds.
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
haha jeg forestiller mig lig du laver hestesko hver dag nej det er flot og man må sige du har fået det til at passe ind :)glæder mig bare til flere billeder
mvh
Deniz
Deniz
Ser super godt ud, bliver spændende at følge.
Dit Flora Base bundlag er fra Plantorama ik? kan du huske hvad det koster? - jeg kan ikke finde det på deres hjemmeside
Dit Flora Base bundlag er fra Plantorama ik? kan du huske hvad det koster? - jeg kan ikke finde det på deres hjemmeside
Der er mulighed for at udvide ja, det opfangede kæresten heldigvis først efter den er stilt op
Så lykkedes det endelig at få fat i et par akvarier mere. Den lokale fiskebiks kunne ikke levere, som han ellers lovede, og det endte med at være fra Tropeakvarier i Silkeborg (som kan anbefales).
- Attachments
-
- IMG_0647 (1280x960).jpg (557.64 KiB) Viewed 10993 times