Mit værste Mareridt!!!
Mit værste Mareridt!!!
Kom Hjem til utæt akvarie..
Men heldigvis er der ikke sket rejerne noget..
Fik flyttet dem man kunne se og fange med net..
Nu bliver Dark Blue Tiger avlen nok udskudt en smule..
Øv Øv Øv.. !!!
Men heldigvis er der ikke sket rejerne noget..
Fik flyttet dem man kunne se og fange med net..
Nu bliver Dark Blue Tiger avlen nok udskudt en smule..
Øv Øv Øv.. !!!
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Mit værste Mareridt!!!
damn hvor stramt og ærgeligt med dine unger.
hvor meget vand er der røget ud.
hvor meget vand er der røget ud.
mvh
Deniz
Deniz
Jah.. Rigtige Mænd Græder ikke.. De Snot tudder..
Der var 1/3 tilbage..
Har heldigvis et tomt akvarie som stod og kørte, var planen det var til Taiwan. Men nu er de rejer jeg kunne fange, ved at akklimatiser til det.
Der var 1/3 tilbage..
Har heldigvis et tomt akvarie som stod og kørte, var planen det var til Taiwan. Men nu er de rejer jeg kunne fange, ved at akklimatiser til det.
-
- Site Admin
Mange Tak for tilbudet DCL, men bliver ikke nødvendigt.. har fået flyttet dem over i et andet, og der ser ud til at det var limen der var gået på det.. kan ikke se nogle flækker i det..
Monjak, Jeg fik kun fanget 2 unger med.. så helt sikkert en pæn del der er gået tabt.. Der var en hun med æg, så håber bare at hun ikke smider dem før de er klar..
Monjak, Jeg fik kun fanget 2 unger med.. så helt sikkert en pæn del der er gået tabt.. Der var en hun med æg, så håber bare at hun ikke smider dem før de er klar..
-
- Site Admin
stramt har du tømt det helt akvariet så,og ungerne gemmer sig i bundlaget så vis du ikke har tømt kan du måske rede nogle flere.
mvh
Deniz
Deniz
Jeg har tømt det helt, og flyttet så meget vand med over som jeg kunne, der jeg opdagede dem.. Så har fyldt vand til bundlaget igen, dog fra hanen, og det står nu med pumpe.. Har kigget om der er kommet nogle frem, men kan ikke se dem
-
- Site Admin