Hej alle brugere af rejeforum !
Jeg har besluttet at nedlægge mine akvarier.
Kommer derfor ikke til at bruge meget tid på rejeforum fremover.
Så vil nu takke af for denne gang.
Rejeforum har eksisteret i mere end 3 år og der har været rimelig aktivitet de fleste år. Formålet var at udbrede denne del af akvariehobbyen og det må siges at være sket - selvfølgelig ikke på grund af rejeforum alene, men det har bestemt været med til at fremme udviklingen. Det er helt sikkert en hobby, som kommer til at blive i mange år fremover.
Jeg kan ikke huske, hvor længe der er betalt "domæne" og "webhosting". Det er Mich, der har taget sig af det praktiske med IT og konkret betaling af dette.
Har desværre ikke haft kontakt med Mich det sidste halve/hele år.
Hvis der er nogen, som skulle være interesseret at køre forum videre, så bedes de kontakte Mich.
Håber der er interesserede, så rejeforum kan køre videre og en mere aktiv "ledelse", der har lysten og tiden til at videreudvikle sitet.
De bedste hilsner
Jonas
Takker af for denne gang...
Re: Takker af for denne gang...
Det er vi kede af Jonas, go vind med dine fremtidige projekter, hvad det så måtte være
Yes, and thanks, for the trouble you took from her eyes
I thought it was there for good so I never tried.
I thought it was there for good so I never tried.
Hej Jonas
Øv siger jeg, det er et stort tab for dansk rejehobby
Jeg håber Rejeforumet fortsætter, da mange gode informationer ellers vil gå tabt nu, og i fremtiden.
Til info så er der betalt for rejeforum.dk frem til: 2015-09-30
Øv siger jeg, det er et stort tab for dansk rejehobby
Jeg håber Rejeforumet fortsætter, da mange gode informationer ellers vil gå tabt nu, og i fremtiden.
Til info så er der betalt for rejeforum.dk frem til: 2015-09-30
Det er jeg sq ked af at høre. Held og lykke fremover.
Håber vi finder en løsning med forum. Jeg har kontaktet Mich for at høre hvordan og hvorledes.
Håber vi finder en løsning med forum. Jeg har kontaktet Mich for at høre hvordan og hvorledes.
Mvh
Carsten
Carsten
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
det var et tab for rejehobbyen,men tak for alt du har givet fra dig jonas Salute
og vis der er nogle der er intresseret i at køre rejeforum videre så jeg jeg klar på en hjælpene hånd.
og har osse kontaktet mich.
og vis der er nogle der er intresseret i at køre rejeforum videre så jeg jeg klar på en hjælpene hånd.
og har osse kontaktet mich.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejefreak
Så er det kun at sige tak for de gode råd og held og lykke i fremtiden.
Mvh
Thomas
Mvh
Thomas
I love shrimps
NISSEN
NISSEN
Tak for forummet og god vind fremover
Akvarium opstart min våde hjemmeside