Pinto/tai/ti forsøg nu med billeder
-
- Rejefreak
Re: Pinto/tai/ti forsøg nu med billeder
Hvis du mener unger, er de først under opbygning dog er da lidt belly line og spottedhead.
Men mange mange flere er på vej
Men mange mange flere er på vej
I love shrimps
NISSEN
NISSEN
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
-
- Rejefreak
Ha ha i to. Dalsgaard kom lige hertil aften og tog nogle billeder af Pinto ungerne, så der kommer snart lidt .
I love shrimps
NISSEN
NISSEN
-
- Rejefreak
Lille ny
- Attachments
-
- 2014-12-18 22.43.24-1.jpg (74.5 KiB) Viewed 10655 times
I love shrimps
NISSEN
NISSEN
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
-
- Rejefreak
Jamen det går fint. Skiftet de mindre akvarier ud med nogle noget større fra 45l til 128 l, og det har givet pote, mindre arbejde og flere rejer.
har dog stadigvæk nogen mindre til forsøg.
Angående mit forsøg jeg skrev med dig om, så går det ok. Hold op jeg har sorteret og sorteret og sorteret rejer fra til videre avl og en masse væk, men her efter, må være 3 gen af mine golden blandet med først rød spottedhead pinto, så redwine og rød spottedhead pinto er der 6 unger som skal have en tur over en red ruby når de bliver store nok.
har dog stadigvæk nogen mindre til forsøg.
Angående mit forsøg jeg skrev med dig om, så går det ok. Hold op jeg har sorteret og sorteret og sorteret rejer fra til videre avl og en masse væk, men her efter, må være 3 gen af mine golden blandet med først rød spottedhead pinto, så redwine og rød spottedhead pinto er der 6 unger som skal have en tur over en red ruby når de bliver store nok.
I love shrimps
NISSEN
NISSEN