Stedet for alle der interesserer sig for at holde rejer i akvariet. Caridina, neocaridina og andre rejearter. Artsbeskrivelser af rejer. Forhold ved pasning af rejer. Køb og salg af rejer.
Du skal også tænke på, at det kan tage noget tid at fylde tanken op, da der jo er modtryk i den, eller det skulle der i hvert fald gerne være. Hos mig tager det ca. 1 time at fylde 12 liters tanken op.
ok jeg har drejet den ventil der sidder på vandtanken et par gange nu imens jeg har lavet vand uden at der er sket noget endnu.
vis du bruger en time på at fylde tanken op kommer der så ren osmosevand ud samtidig med at der kommer vand i tanken.
Render vandet så bare ud af slangen, når du tænder anlægget, eller har du sat noget andet på?
Vandet vil altid rende derhen hvor der er mindst tryk og har du ikke noget på udgangsslangen som f.eks en lukket vandhane, så vil vandet ikke rende ind i tanken, men ud af slangen.
vandet løber bare ud af slangen når jeg tænder for anlægget og har ikke sat noget på nogle af slangerne.
ok så den hane der fuglte med skal side på før jeg kan få vand ind i tanken,jeg må lige få taget billeder af min hane og de ting der hører med for har kigget på det og den ser ikke let ud at samle.