Beegreens hj. foder :)
-
- Rejefreak
- Lokation.: 8260 Viby J/Århus Syd
Beegreens hj. foder :)
Hejsa..
Synes lige jeg ville dele denne video med jer Jeg har erhvervet mig nogle prøver af Beegreens hjemmelavede foder. På videoen fodrer jeg med Brændeælde og Hokkaido fodret. De var i fadet indenfor 2 minutter og forlod det mere eller mindre ikke før det var tomt
Det er første gang jeg prøver fodret til dem.
https://www.youtube.com/watch?v=aNVpxHU9AV4&feature=youtu.be
Synes lige jeg ville dele denne video med jer Jeg har erhvervet mig nogle prøver af Beegreens hjemmelavede foder. På videoen fodrer jeg med Brændeælde og Hokkaido fodret. De var i fadet indenfor 2 minutter og forlod det mere eller mindre ikke før det var tomt
Det er første gang jeg prøver fodret til dem.
https://www.youtube.com/watch?v=aNVpxHU9AV4&feature=youtu.be
Shriiiiimps weee =) der er så meget kærester ikk forstår
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
-
- Rejefreak
Re: Beegreens hj. foder :)
haha ja det kan jeg godt se - det er der ikke meget sjov ved såmonjak2444 wrote:du skal lige slå privat fra videoen for vi kan ikke se den
Den er gjort offentlig nu
-
- Rejefreak
Beklager fuglebørnenes larm i baggrunden
-
- Site Admin
sådan dorthe det ser godt ud med det foder de går ihvertfald til den :)hehe kunne godt høre dem er det undulater i har.min undulat og kanariefugl går igang hver morgen når solen står op eller synger undulaten helt vildt når jeg tænder for vandhanen og leger med hoveddørs låsen helt sort
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejefreak
ja de giver den gas rejerne godt fodermonjak2444 wrote:sådan dorthe det ser godt ud med det foder de går ihvertfald til den :)hehe kunne godt høre dem er det undulater i har.min undulat og kanariefugl går igang hver morgen når solen står op eller synger undulaten helt vildt når jeg tænder for vandhanen og leger med hoveddørs låsen helt sort
Vi har 3 undulater - 2 hanner og 1 hun: Preben, Lille Pelle og Prebs - i nævnte rækkefølge som på billedet og hold K*ft hvor kan de larme men vi trøster os med at de kun snakker så meget fordi de er så glade for hinanden
Har du en kanariefugl og undulat sammen?
Lille Pelle (den blå) synes kameraet var lidt mistænksom - så han ser lidt mere utryg ud hihi. De to andre er nogle hyggedyr (også) på billedet
- Attachments
-
- WP_20150410_09_13_48_Pro.jpg (484.2 KiB) Viewed 10553 times
-
- Site Admin
haha hvor de seje ja jeg har en undulat og en kanariefugl sammen,men det er ikke af eget valg :)kanariefuglen er selv fløjet ind af min altan dør ogdå tog vi den derfra og undulaten var der en der efterlod udenfor med bur og det hele kl 23 om aften i min forældres gård så den tog jeg med op så den kunne få et hyggeligt liv
og de flyver frit rundt og går til hver sit om aften mvh
Deniz
Deniz
Øv jeg har ikke en fugl, men en mår på loftet - den er dog ikke så fotogen som jeres piphans
-
- Rejefreak
Hvor er du sød at beholde dem så De ser også søde ud. er undulaten tam? Jeg er sikker på de har det godt hos dig, men jeg vil nu anbefale at du får en kammerat til hver af dem. De er flokdyr de kære kræ og bliver så glad med lidt selskab.monjak2444 wrote:haha hvor de seje ja jeg har en undulat og en kanariefugl sammen,men det er ikke af eget valg :)kanariefuglen er selv fløjet ind af min altan dør ogdå tog vi den derfra og undulaten var der en der efterlod udenfor med bur og det hele kl 23 om aften i min forældres gård så
og de flyver frit rundt og går til hver sit om aften
No hard feelings
-
- Rejefreak
nårh din stakkel. Du må ud ha fat i et par fjerkræ. De er så hyggeligeGotti wrote:Øv jeg har ikke en fugl, men en mår på loftet - den er dog ikke så fotogen som jeres piphans