"I have a Dream"
"I have a Dream"
Nå mindre pompøst kan det nok også siges.
Men jeg har en ide/tanke om det kunne være sjovt/hyggeligt, lærerigt og dyrt
at lave en lille tur sydpå.
Der bor en hel del tyskere som laver rejer i den nordlige del af Tyskland. Nærmere begrænset til Slesvig Holstein.
Alt på dele basis. Jeg har bilen.
Kunne forestille mig at vi i alt var 3 stk. For ikke at sidde for klemte
Men jeg har en ide/tanke om det kunne være sjovt/hyggeligt, lærerigt og dyrt
at lave en lille tur sydpå.
Der bor en hel del tyskere som laver rejer i den nordlige del af Tyskland. Nærmere begrænset til Slesvig Holstein.
Alt på dele basis. Jeg har bilen.
Kunne forestille mig at vi i alt var 3 stk. For ikke at sidde for klemte
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: "I have a Dream"
Det lyder som et spændene eventyr har desværre ikke pengene til det og saltvands akvariet skal havde nyt
Men hvor skal du hen af og måske man kunne få noget med,og hvvilke rejer er du ude efter.
Men hvor skal du hen af og måske man kunne få noget med,og hvvilke rejer er du ude efter.
mvh
Deniz
Deniz
Der er intet som er planlagt. Det var ment som et oplæg.
Og hvem som skulle have "æren" af at få besøg ved jeg heller ikke noget om.
Gider ikke gøre mere ved det hvis der ikke er nogen som er interesseret i at komme med.
Det bliver alt for dyrt at gøre det ene mand.
Og hvem som skulle have "æren" af at få besøg ved jeg heller ikke noget om.
Gider ikke gøre mere ved det hvis der ikke er nogen som er interesseret i at komme med.
Det bliver alt for dyrt at gøre det ene mand.
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Det er da osse et fint forslag og fedt at der er nogle der gider at arrangere sådan en roadtrip bare ærgerligt der ingen der hopper på også er det jo ikke helt en roadtrip vis man skal alene afsted.
mvh
Deniz
Deniz
Det er et rigtig fint initiativ. Min kalender er desværre fuld, så jeg kan ikke tage med.
Jeg tror at folk måske er mere interesserede hvis de bliver præsenteret for et mere eller mindre færdigt 'program'.
Jeg tror at folk måske er mere interesserede hvis de bliver præsenteret for et mere eller mindre færdigt 'program'.
Mvh
Carsten
Carsten
Super initiativ!!!! Jeg kunne godt være interesseret en anden gang - meget nemt. Lige nu mangler jeg dog plads (ikke flere tomme baljer) så ville jo ikke rigtig være til nytte for mig, udover en skide skæg tur som det sikkert kunne være
Jeg skal have investeret i flere små baljer + større luftpumpe først men efter det ved man jo aldrig
Jeg skal have investeret i flere små baljer + større luftpumpe først men efter det ved man jo aldrig
ja, et godt initiativ. Jeg er med. Jeg kender en dygtig opdrætter i Eckernförde (Jürgen Marquardsen), og så kender jeg også en dygtig gut i Hamborg.
Mvh
Niels
Niels
Selvom det ikke står i mit indlæg, så var det baseret på en tur fra Sjælland til Tyskland, uden om Jylland.
Jeg kunne også godt være intresseret , hvis det passer ind i min kalender
Giv mig en privat besked hvis det bliver til noget ,
Foreløbig er du den eneste som har meldt tilbage her på øen.Bjarne wrote:Jeg kunne også godt være intresseret , hvis det passer ind i min kalender