Kommentering af aquascape konkurencen
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Kommentering af aquascape konkurencen
dur ikke selv til scaping Men glæder mig meget til at se jeres andre, ved jo der sidder nogle rigtige hajer til det derude
-
- Site Admin
Du skal da være med og husk der er osse lodtrækning.mokinimca wrote:dur ikke selv til scaping Men glæder mig meget til at se jeres andre, ved jo der sidder nogle rigtige hajer til det derude
mvh
Deniz
Deniz
monjak2444 wrote:Du skal da være med og husk der er osse lodtrækning.mokinimca wrote:dur ikke selv til scaping Men glæder mig meget til at se jeres andre, ved jo der sidder nogle rigtige hajer til det derude
HAHAHAHAHA tro mig, de er ikke det værd, men ved lodtrækning er der jo altid en chance
Jeg er heller ikke god til det, Men går da efter lodtrækningen
Til det vil jeg gerne lige høre om det bliver trukket lod pr. bruger eller pr. billede man ligger op?
Syntes det er et super godt tiltag med de her Konkurrencer..
Til det vil jeg gerne lige høre om det bliver trukket lod pr. bruger eller pr. billede man ligger op?
Syntes det er et super godt tiltag med de her Konkurrencer..
Du har ret. Det mangler at blive skrevet i reglerne. Et lod pr. bruger.
Jeg glæder mig også til at se nogle flotte akvarier. Selvom man måske ikke er den store scaper (mig selv) så kan akvarierne da godt være værd at vise frem.
Jeg glæder mig også til at se nogle flotte akvarier. Selvom man måske ikke er den store scaper (mig selv) så kan akvarierne da godt være værd at vise frem.
Mvh
Carsten
Carsten
-
- Site Admin
Do itmokinimca wrote:monjak2444 wrote:Du skal da være med og husk der er osse lodtrækning.mokinimca wrote:dur ikke selv til scaping Men glæder mig meget til at se jeres andre, ved jo der sidder nogle rigtige hajer til det derude
HAHAHAHAHA tro mig, de er ikke det værd, men ved lodtrækning er der jo altid en chance
Godt spotted kylmann
mvh
Deniz
Deniz
Ok, Super så kan dem der ikke har så mange akvarier også være med på lige fod
Præciskylmann wrote:Ok, Super så kan dem der ikke har så mange akvarier også være med på lige fod
Mvh
Carsten
Carsten