Jeg har nogle Benibachi PRL som jeg avler på i øjeblikket. Det går dog ikke helt som jeg synes at det burde. Der er en død en gang imellem og noget langt mellem ungerne. Det samme gør sig gældende hos mine PBL og Taiwans. Fælles for de tre akvarier er at de er med Akadama bundlag. Jeg overvejer kraftigt at give det skylden og lægge alle tre akvarier om.monjak2444 wrote:Øv det er næsten værere når man ikke ved hvad det er sket .caso wrote:Nej, jeg har ikke haft problemer med varme.monjak2444 wrote:Nedtur caso var det varmen der gjorde det af med dem.
Jeg ved ikke hvad der skete. Det gik umanerligt hurtigt. Måske overfodring, men jeg tvivler nu.
Vis jeres rejer
Re: Vis jeres rejer
Mvh
Carsten
Carsten
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Ja det kan godt være svært at finde den skyldige desværre,jeg stoppede os med at bruge akadama da jeg havde en masse tb død og kunne heller ikke finde den skyldige på daværende tidspunkt men har ikke oplevet det siden .
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
så Yo Tak-Lukhaup-Nadal - her kommer nogle af mine rejer:
Last edited by shrimp888 on 28 Sep 2015, 21:19, edited 1 time in total.
Mvh
Niels
Niels
-
- Rejefreak
Bare trist at hørecaso wrote:Der er kun en enkelt tilbage efter et stort dødsfald.yo tak wrote:caso Jeg kunne godt tænke mig at se dine JustBee
Mike herinde fra købte også fra justbee, og alle på nær en som jeg har arvet er også døde....
Synes det er mærkeligt og pudsigt...
Derfor har jeg sammen med Mike besluttet at bestille fra brilliant bee og se om de ikke skulle være noget mere stabile og få nogle flotte eksemplar til at sprede sig i DK.
I love shrimps
NISSEN
NISSEN
-
- Site Admin
Lækkert med alle de fede billeder i kommer med flotte flotte rejer i smider dem bare af hjemme ved mig
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
-
- Site Admin
Ikke det bedste billed men her er en ghost zebra pinto som jeg kalder den
Og det er den eneste jeg har set.mvh