Hvilke Sulawesi rejer har i haft??
-
- Rejefreak
- Lokation.: 8260 Viby J/Århus Syd
Hvilke Sulawesi rejer har i haft??
Hejsa..
Jeg er brændt lidt varm på de mange fine Sulawesi rejer. De er desværre tit svære at skaffe og så hører jeg rygter om at de tit er svære at holde.
Som i kan se i min anden tråd har jeg anskaffet mig nogle Kardinal rejer. Det går forrygende
Men kunne også godt tænke mig fx:
- Caridina Spinata 'Goldfleck'
- Caridina Spinata 'Yellow nose'
- Caridina Woltereckae 'Harlequin'
- Caridina Striata 'Red Line'
- Caridina Caerulea 'Blue Leg Poso'
- Caridina Tigri
Ja det var lidt mange og mange af dem er nok også enten umulige at få fat på, pisse dyre eller umulige at have Men jeg er VILD med dem
Hvad har i haft af Sulawesi rejer??
Jeg er brændt lidt varm på de mange fine Sulawesi rejer. De er desværre tit svære at skaffe og så hører jeg rygter om at de tit er svære at holde.
Som i kan se i min anden tråd har jeg anskaffet mig nogle Kardinal rejer. Det går forrygende
Men kunne også godt tænke mig fx:
- Caridina Spinata 'Goldfleck'
- Caridina Spinata 'Yellow nose'
- Caridina Woltereckae 'Harlequin'
- Caridina Striata 'Red Line'
- Caridina Caerulea 'Blue Leg Poso'
- Caridina Tigri
Ja det var lidt mange og mange af dem er nok også enten umulige at få fat på, pisse dyre eller umulige at have Men jeg er VILD med dem
Hvad har i haft af Sulawesi rejer??
Shriiiiimps weee =) der er så meget kærester ikk forstår
-
- Rejefreak
Re: Hvilke Sulawesi rejer har i haft??
De sender ikke til Danmark kan jeg se :/Bjarne wrote:Der er nogle her http://aquaristik-guenstiger.rakuten-sh ... 1451165762
Og faktisk kun harlekin rejen de har på lager. Ingen Spinata
Fordi Danmark ikke står på listen, betyder ikke at det ikke er muligt at få rejer derfra.Rejekællingen ;-) wrote:De sender ikke til Danmark kan jeg se :/Bjarne wrote:Der er nogle her http://aquaristik-guenstiger.rakuten-sh ... 1451165762
Og faktisk kun harlekin rejen de har på lager. Ingen Spinata
Kan ikke forestille mig at det skulle være et problem, når nu både Spanien, Portugal og Italien står på listen.
En høflig forespørgsel, kan ofte åbne ellers lukkede døre
-
- Rejefreak
har fundet en tysk forhandler der har både Caridina Spinata og Harlekin..
Jeg overvejer at sætte et akvarie op og ladet stå i to måneder (så kan jeg også lige spare lidt penge op )
Indtil videre er det min erfaring af man kan komme langt med sulawesirejer med lidt tålmodighed - at akvariet er kørt godt ind Det går i hvert fald super med mine kardinaler.
Jeg overvejer at sætte et akvarie op og ladet stå i to måneder (så kan jeg også lige spare lidt penge op )
Indtil videre er det min erfaring af man kan komme langt med sulawesirejer med lidt tålmodighed - at akvariet er kørt godt ind Det går i hvert fald super med mine kardinaler.
-
- Rejefreak
Det er rigtig. Havde jeg ikke overvejetcpg wrote:Fordi Danmark ikke står på listen, betyder ikke at det ikke er muligt at få rejer derfra.
Kan ikke forestille mig at det skulle være et problem, når nu både Spanien, Portugal og Italien står på listen.
En høflig forespørgsel, kan ofte åbne ellers lukkede døre
-
- Rejefreak
Hvordan var de at holde?