Nye medlemmer af rejeforum
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Nye medlemmer af rejeforum
Velkommen til alle de nye medlemmer her i oktober måned ser frem til at se jeres rejer.
Mvh.
Rejeforum.
Mvh.
Rejeforum.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
Velkommen til alle de nye medlemmer her i november måned ,vi glæder os til at se jeres rejer.
Mvh
Rejeforum
Mvh
Rejeforum
mvh
Deniz
Deniz
Jeg er også helt grøn på forummet (og i rejeverdenen), men har længe haft en drøm om at få et akvarie op at køre med rejer i.. Jeg synes de er noget mere spændende end kedelige fisk
Jeg ser frem til nogle spændende diskussioner med jer andre og til nogle hyggelige snakke
/John
Jeg ser frem til nogle spændende diskussioner med jer andre og til nogle hyggelige snakke
/John
-
- Site Admin
hehe velkommen til rejeforum rejejohn og godt du skrev i tråden for havde da lige glemt marts måned
vi ser frem til at få dig igang med rejer så vis du ikke allerede har rejer
vi ser frem til at få dig igang med rejer så vis du ikke allerede har rejer
mvh
Deniz
Deniz
Hej.
Jeg er selv nu, og har lige lavet en post i "Vis dit akvarie" - i må hellere end gerne kommentere med jeres viden, og andre kommentarer!
Jeg opdatere også min profil lidt.
Mvh Mia fra Aalborg.
Jeg er selv nu, og har lige lavet en post i "Vis dit akvarie" - i må hellere end gerne kommentere med jeres viden, og andre kommentarer!
Jeg opdatere også min profil lidt.
Mvh Mia fra Aalborg.
Selvfølgelig også velkommen til Mia og alle i andre nye på siden
Mvh
Carsten
Carsten
-
- Site Admin
velkommen til mia og til alle de andre nye der er kommet på forummet her i marts måned vi glæder os til at se jere rejer
mvh
Deniz
Deniz
Uhh som jeg kan bekymre mig om mine pt. fem unavngivne RCS rejer. Er mægtig glad for at det her fantastiske forum eksisterer.