Så kom der unger Efter massedød, pga. sneglegift fra nye planter, havde jeg næsten opgivet at de ville yngle. Men nu er der fire, måske flere, bittesmå rejer. Ca. 2-3 mm. lange.
Hvor mange rejeunger er der ca. i et "kuld"?
Hilsen Morten
Unger
Re: Unger
Det kommer lidt an på hvor stor/gammel rejen er ,og hvad art det er , de første gange får de normalt ikke så mange og så stiger antallet med alderen .
Caridina vil jeg skyde på får mellem 10-20 stk , men man kan somme tider godt se hunner med kun 4-6 æg .
Caridina vil jeg skyde på får mellem 10-20 stk , men man kan somme tider godt se hunner med kun 4-6 æg .
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Unger
tillykke med ungerne mvk det højeste antal unger jeg har talt fra en hun var 36 unger,da hun gik helt alene i et 25 liters akvarie.
men rigtigt første gangs rejer med æg giver mange gange ikke så mange unger,og jo større dine hunner bliver jo flere unger producere de med alderen,så som at de har de rigtige forhold.
men rigtigt første gangs rejer med æg giver mange gange ikke så mange unger,og jo større dine hunner bliver jo flere unger producere de med alderen,så som at de har de rigtige forhold.
mvh
Deniz
Deniz