Kan ikke lægge billeder op
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Kan ikke lægge billeder op
først vil jeg høre hvordan ligger du billeder ind og en anden mulighed prøv at fjerne dine billeder og fjern subalbum du har oprettet bare for at se om det skulle hjælpe på det
mvh
Deniz
Deniz
Hej Deniz jeg har fjernet mit album i går og det hjalp heller ikke ,når jeg ligger billeder ind ,bruger jeg den hent filer som ligger nedeunder der hvor vi skriver.
Hold en god tone det er musik i ørene
-
- Site Admin
hmmm det virker fint her hos mig jeg prøver at ligge et billedet op i gallariet og kan du ikke bare gøre som du gjorde i starten da det virkede
mvh
Deniz
Deniz
Det gør jeg også men det virker ikke ,jeg må bare lade være med at ligge billeder op
-
- Site Admin
Jeg kan ikke lægge billeder op i tråde men kan godt lægge i Gallery
Nu har jeg lagt billeder ind i gallery igen og der er ingen problemer med det,men stadig det samme vil jeg svare på en tråd kommer det sted op hvor jeg kan lægge billeder op men forsvinder efter 2-3 sec .
Mit forslag er at køre et virus scan, bare for at være sikker på at der ikke ligger noget og roder med Settings der
-
- Site Admin
Tror bare ikke på virus det er det samme på 2 forskellige pc er og 1 stk tabletAquahorti wrote:Mit forslag er at køre et virus scan, bare for at være sikker på at der ikke ligger noget og roder med Settings der