haha jeg tager noget med til dig på køgemessencaso wrote:Den ser også rigtig spændende ud
flydeplanter
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: flydeplanter
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
den ser rigtig fin ud den må jeg kigge efter.
har lige fået bestilt en del flydeplanter tro det var 3 forskellige som jeg håber jeg kan få til at gro
har lige fået bestilt en del flydeplanter tro det var 3 forskellige som jeg håber jeg kan få til at gro
mvh
Deniz
Deniz
Brøndkarse? Som i det der grønne klip der blev brugt som grønt til al mad i 80'erne?Simba wrote:brødkarse klarer sig godt som flydeplante.
Og kan købes i de fleste velassorterede supermarkeder?
Fiser fluks ud og køber grønt
-
- Site Admin
men der er kommet ny flydeplante hjem Phyllanthus fluitans og den er en af de mere spændende flydeplanter jeg har billeder kommer og venter stadig på 2 kommende arter som er en hemmelighed indtil videre.
http://theaquatank.com/Public/Plants/ph ... 20logo.jpg
http://theaquatank.com/Public/Plants/ph ... 20logo.jpg
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
Ja præcis. De har en skøn farve og fylde, samt vokser godt.MortenDAD wrote:Brøndkarse? Som i det der grønne klip der blev brugt som grønt til al mad i 80'erne?Simba wrote:brødkarse klarer sig godt som flydeplante.
Du skal nok ikke lige dumpe det i akvariet. Der er nok masser af gødning i det som rødderne sidder iMortenDAD wrote:Brøndkarse? Som i det der grønne klip der blev brugt som grønt til al mad i 80'erne?Simba wrote:brødkarse klarer sig godt som flydeplante.
-
- Site Admin
så kom der muslingblomst hjem tak til yotak og en ny salvinia minima som ser rigtig fin ud.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
du beholder lige din andemad en anden gang ikyo tak wrote:Velbekomme der er fart på den flydeplante
mvh
Deniz
Deniz