Goldspot Tenuipedium palaemonoides
Re: Goldspot Tenuipedium palaemonoides
Ja det er også en mulighed , og der hvor jeg har saltvandet fra er det også muligt og få en startkultur af phytoplankton
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Det kunne ligeledes være en mulighed at bruge tørgær som fodder (eller alm gær opslemmet i vand). Det kan bruges i dafnie kulture http://www.dafnier.dk/ (se under 'Kultur af stor dafnie') og burde kunne bruges til rejer, men det må jo komme an på en test .
Jeg overvejer at teste det på et tidspunkt i forbindelse med opstart af Utricularia graminifolia evt sammen med et moving bed filter, hvilket selvf. er noget helt andet end det du kæmper med, men problematikkene er beslægtede.
Held og lykke med eksperimenterne
Jeg overvejer at teste det på et tidspunkt i forbindelse med opstart af Utricularia graminifolia evt sammen med et moving bed filter, hvilket selvf. er noget helt andet end det du kæmper med, men problematikkene er beslægtede.
Held og lykke med eksperimenterne
Nu går der lige nogle uger før næste jeg kan prøve, da der ikke er nogle hunner med æg
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Hej Bjarne
Er der kommet fremskridt? eller har du lært andre metoder der ikke virker?
Er meget nysgerrig, eftersom jeg snart starter op med forsøgsrække for at lære nye metoder til ikke at få Amanoyngel
Er der kommet fremskridt? eller har du lært andre metoder der ikke virker?
Er meget nysgerrig, eftersom jeg snart starter op med forsøgsrække for at lære nye metoder til ikke at få Amanoyngel