vis jeres Bucephalandra...
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: vis jeres Bucephalandra...
sørg endelig for nogle billeder af planterne inden vis i køber fra private af,over halvdelen af dem jeg har fået hjem er fyldt med huller i bladene,måske nogle af plante eksperterne der kan hjælpe med det,ligger billed op senere.
mvh
Deniz
Deniz
De huller skyldes nok snegle. De elsker at gnave i bladene.
Blandt andet derfor importerede planter fra østen får en omgang gift
Blandt andet derfor importerede planter fra østen får en omgang gift
-
- Site Admin
-
- Site Admin
synes bare ikke de ligner en snegl der har gnasket af dem,men det håber jeg dog har fået af vide der er nogle af buco arterne kommer huller i,men hvem ved
akvarierne er kørt ind mangler bare lige lidt flere planter og mos så er jeg der.
akvarierne er kørt ind mangler bare lige lidt flere planter og mos så er jeg der.
mvh
Deniz
Deniz
Argh, for pokker da ikke også, nu har fruen lavet en lang list med planter hun bare må have...
I kan ikke lægge billeder op af alle de planter, det går jo helt galt nu, for der er ikke plads i de akvarier vi har, og karantæne akvariet skal ikke bruges til dem . Der skal åbenbart laves træer med Bucephalandra.
I kan ikke lægge billeder op af alle de planter, det går jo helt galt nu, for der er ikke plads i de akvarier vi har, og karantæne akvariet skal ikke bruges til dem . Der skal åbenbart laves træer med Bucephalandra.
-
- Site Admin
din kone har stil, bare pas på man kan købe sig fattig i dem.Aquahorti wrote:Argh, for pokker da ikke også, nu har fruen lavet en lang list med planter hun bare må have...
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
Jeg har købt mine meget mikro små nogen her: http://www.bucephalandraeu.com - og den handel gik rigtig fint...
Var det plantens størrelse der var mikroskopisk eller blot bladene?broelling wrote:Jeg har købt mine meget mikro små nogen her: http://www.bucephalandraeu.com - og den handel gik rigtig fint...
Hvilken størrelse og pris?
Jeg har aldrig set dem med blomster, og jeg vil give Deniz ret, rigtigt gode billeder.yo tak wrote:DSC02195.JPGDSC02192.JPG
Et hurtigt spørgsmål, har du brugt reflektor til lyset da du tog billederne?
Fruen har planlagt at vi skal en tur til Solms nær Frankfurt for at købe kamera (fabriks outlet), så hun kan tage nogle gode billeder, for dem vi tager pt. er bare ikke gode nok (sammenlignet med mange af jeres er det nærmest flovt at postere dem ). Vi kan heldigvis kombinere det med at besøge familie i området.