Hej folkens
Er der nogle herinde der bruger JBL proscan??
Giver de bare en indikation, eller kan man gå ud fra dem 100%
JBL proscan
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: JBL proscan
hej benjamin stribs sæt er aldrig helt pålidelige men en god måde at danne sig et hurtigt men ikke helt præcist overblik over dit akvarium.
eller skal du hoppe på dråbetest sæt som er pænt pebret sidst jeg kiggede.
eller skal du hoppe på dråbetest sæt som er pænt pebret sidst jeg kiggede.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
- Lokation.: Skagen
Okay tak for svaret
Bruger nemlig selv dråbetest nu, men synes bare det andet er smartere. Det med man kan have alle infoen på mobil og se forskellen fra gang til gang, synes jeg er lidt fedt
Bruger nemlig selv dråbetest nu, men synes bare det andet er smartere. Det med man kan have alle infoen på mobil og se forskellen fra gang til gang, synes jeg er lidt fedt
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
det var så lidt
du kunne måske lave en test imellem dråbe testsættet og jbl proscan for at se hvor meget de afviger fra hinanden,kunne være interessant at se.
og vil give dig ret det er dejligt let og ligetil.
du kunne måske lave en test imellem dråbe testsættet og jbl proscan for at se hvor meget de afviger fra hinanden,kunne være interessant at se.
og vil give dig ret det er dejligt let og ligetil.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
- Lokation.: Skagen
JBL proscan og lign. strips, er udmærkede som stikprøvekontrol. Jeg bruger/brugte selv strips (til havedam, men det er i princippet det samme) til stikprøve og var der så noget der var mistænkeligt ja så var det dråbetest. Men skal det være en nøjagtig måling, så er det dråbetest.
Mvh
Karsten
Karsten