Sjov historie :)
-
- Site Admin
- Lokation.: Skagen
Sjov historie :)
Jeg købte for nok 8 år siden rød krystal rejer og nok 6 måneder senere skulle vi flytte og kunne desværre ikke have rejerne med Så derfor fik min far dem hjem i hans 530l selskabsakvarie og nu 8 år senere finder han så en af dem Man kan se de har arvet sig tilbage til vildform Var noget imponeret da jeg kom hjem til ham og så han havde fanget den. Synes nu den er sjov og fed at have
Re: Sjov historie :)
En gammel reje
De oprindelige krystalstammer er egentlig også fine, når det kommer til stykket.
De oprindelige krystalstammer er egentlig også fine, når det kommer til stykket.
-
- Site Admin
Montörizer: Han har ikke set dem siden de næsten kom i. Han troede de var blevet spist, men de var kommet ind bagved i hans baggrunds filter
Jonas: jeg synes også de er fine og lidt specielle
Vil gerne avle videre på den, bare for sjov skyld, kan bare ikke finde ud af hvad den skal have lov at parre med
Jonas: jeg synes også de er fine og lidt specielle
Vil gerne avle videre på den, bare for sjov skyld, kan bare ikke finde ud af hvad den skal have lov at parre med
Garanteret de har hygget sig!Benjamins61 wrote: ↑08 May 2020, 10:29Montörizer: Han har ikke set dem siden de næsten kom i. Han troede de var blevet spist, men de var kommet ind bagved i hans baggrundsfilter
-
- Site Admin