Pulverfoder
Pulverfoder
Hvilket pulverfoder er bedst til Taiwan bee mischlinge og sorte tigerreje unger?
Last edited by KrisA on 11 Oct 2012, 16:31, edited 1 time in total.
Re: Pulverfoder
Jeg anvender primært Mosura Gravidas og Chi Ebi. Derudover ofte andre rejeprodukter, der bliver knust til pulverlignende tilstand...
Ok
Hvor køber du mosura gravidas henne?
Over ebay kommer der jo told og forskellige gebyrer på når tingene koster over 80kr.
Kan man ikke lave sin egen, ved at tage forskellige mallepiller, flagefoder, granulat osv og knuse det?
Over ebay kommer der jo told og forskellige gebyrer på når tingene koster over 80kr.
Kan man ikke lave sin egen, ved at tage forskellige mallepiller, flagefoder, granulat osv og knuse det?
Rendos produkt er sikkert også udenmærket pulverprodukt til rejerne.
Har ikke lige selv fået det afprøvet "Rendo" mærket endnu - men Claus har sikkert masser af erfaring dermed
Har ikke lige selv fået det afprøvet "Rendo" mærket endnu - men Claus har sikkert masser af erfaring dermed
aquamoos.de er forhandler på det tyske marked. Tror desværre ikke, at der er dansk forhandler af produktet endnu.KrisA wrote:Ok
http://www.aquamoos.de/index.php?cPath= ... 65864b2ae2
Ja jeg har både Mosura og Ebi produkter, det er lidt forskelligt hvad og hvilke rejer der er vilde med det min bedste erfaring har jeg med Rendo opdrætsfoder det kan de alle lide og ungerne vokser godt på det, jeg foder da også med de andre for at der skal være lidt for en hver smag, vi har lidt problemer med at få Mosura produkterne hjem, de Tyske myndigheder har holdt dem tilbage på grund af nogle manglende godkendelser men det ser ud til at der er lys forude, det har de lovet.Jonas wrote:Rendos produkt er sikkert også udenmærket pulverprodukt til rejerne.