ny på forummet
ny på forummet
Hej.
Jeg har længe læst med på dette forum. Er blevet reg. i dag.
Er begynder inden for rejer.
Er startet ud med 1 stk 250 l "selskabsakvarie" med lidt røde rcs rejer+fisk.Det er et akvaterrarie. Pt er der kun en enkelt Kinesisk løvfrø.
3 stk 19 l kun til rcs rejer. Rød,gul og orange.
Hilsen
Bruno
Jeg har længe læst med på dette forum. Er blevet reg. i dag.
Er begynder inden for rejer.
Er startet ud med 1 stk 250 l "selskabsakvarie" med lidt røde rcs rejer+fisk.Det er et akvaterrarie. Pt er der kun en enkelt Kinesisk løvfrø.
3 stk 19 l kun til rcs rejer. Rød,gul og orange.
Hilsen
Bruno
Re: ny på forummet
Hej Bruno,
Velkommen til...
Lyder da rigtig spændende med dit akvaterrarie...vil vi da gerne se nogle billeder af. Også gerne fra dine rejeakvarier...
Velkommen til...
Lyder da rigtig spændende med dit akvaterrarie...vil vi da gerne se nogle billeder af. Også gerne fra dine rejeakvarier...
Jeg stemmer også for billeder
Velkommen.
Velkommen.
Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.
Her er så lidt billeder.
Først de røde.
Den orange er fjernet.
Så de gule.
Og de Orange. Desværre gemte de sig, der er kun 5 stk.
Der er en oppe ved pumpen.Og en ved termometeret i bunden
Det store avkarie.
Først de røde.
Den orange er fjernet.
Så de gule.
Og de Orange. Desværre gemte de sig, der er kun 5 stk.
Der er en oppe ved pumpen.Og en ved termometeret i bunden
Det store avkarie.
Der er da vireklig et par gule rejer, som har æg i sadlen...
Mon ikke der snart er mange flere ægbærende hunner i akvariet der...
Mon ikke der snart er mange flere ægbærende hunner i akvariet der...
Det vil ikke være dårligt.
Når de ses i nakken, er de så befrugtet ?
Hannerne har haft flere dage hvor de svømmede vildt rundt, nu er de faldet til ro igen.
Har også haft et par stykker af de røde med æg. Er sikker på at jeg så en unge for ca. 1 uge siden. Mon de gemmer sig i det pynt jeg har i akvariet ?
Indtil videre hygger jeg mig bare med de rejer jeg har.Selv om jeg er meget fristet af alle de fede rejer, som i viser her på forummet. Plus alle dem på you tupe.
Skal lige tilføje, at jeg i 38 år har og stadig holder og opdrætter krybdyr som min hoved hobby.Har dog skåret kraftigt ned opdrættet, derfor er der blevet plads til lidt rejer.
Det store akvaterrarie, har før været et svømmebasing til en varan.
Hannerne har haft flere dage hvor de svømmede vildt rundt, nu er de faldet til ro igen.
Har også haft et par stykker af de røde med æg. Er sikker på at jeg så en unge for ca. 1 uge siden. Mon de gemmer sig i det pynt jeg har i akvariet ?
Indtil videre hygger jeg mig bare med de rejer jeg har.Selv om jeg er meget fristet af alle de fede rejer, som i viser her på forummet. Plus alle dem på you tupe.
Skal lige tilføje, at jeg i 38 år har og stadig holder og opdrætter krybdyr som min hoved hobby.Har dog skåret kraftigt ned opdrættet, derfor er der blevet plads til lidt rejer.
Tror umiddelbart først de er befrugtet, når de sidder som æg under bugen på rejen. Og, ja de gemmer sig nok, de småBruno wrote:Det vil ikke være dårligt.
Det lyder spændende med krybdyrene. Hvilke opdrætter du?
Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.