Black Tiger
Re: Black Tiger
Tælleriet griber om sig. Nåede frem til 29 her i eftermiddag, så det må hekt klart være mindst 2 kuld, der er nogenlunde jævnaldrende.
Mvh
Henrik
Henrik
Super - det går da bare rigtig fint med dine Black Tiger !
Må næsten være fra 2 kuld med den mængde af unger - tillykke
Hvordan får rejerne hos dig den sorte farve rent størrelsesmæssigt?
Må næsten være fra 2 kuld med den mængde af unger - tillykke
Hvordan får rejerne hos dig den sorte farve rent størrelsesmæssigt?
Når jeg får øje på dem første gang, er de altid mere eller mindre blå. Aldrig helt hvide som blå/deep blue tigerrejer. Inden de bliver 1 cm er de altid helt sorte - oftest allerede omkring 5 mm
Mvh
Henrik
Henrik
Alle døde pga. Varme. Var på ferie sommeren 2014, og klima anlægget i mit akvarie skur, stoppede under en strømafbrydelse, og så tænder det ikke af sig selv igen. Guppyer og de fleste pansermaller klarede den, og neocaridina, så heller ikke ud til at have lidt særlig overlast. Men 2 x 54 L med Black tiger og 1 x 54 L med Deep blue tiger var helt væk.
Har ikke anskaffet mig nye siden.
Mvh
Henrik
Henrik
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
hvilke arter roder med nu så henrik.d9ha wrote:Alle døde pga. Varme. Var på ferie sommeren 2014, og klima anlægget i mit akvarie skur, stoppede under en strømafbrydelse, og så tænder det ikke af sig selv igen. Guppyer og de fleste pansermaller klarede den, og neocaridina, så heller ikke ud til at have lidt særlig overlast. Men 2 x 54 L med Black tiger og 1 x 54 L med Deep blue tiger var helt væk.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
det lyder godt henrik fedt at du har erhvervet dig en ny stamme,hvordan er det med graderne nu af sorte tiger rejer er det ikke bt0 der er den bedste grad.d9ha wrote:Mest neocaridina, men har lige købt en flok sorte BT1 her i weekenden.
mvh
Deniz
Deniz
Du er håbløst bagud Deniz
Det er flere år siden det blev lavet om. Der er ikke noget der hedder BT0 mere
Mvh
Henrik
Henrik
-
- Site Admin
jeg er total skyldig og bagud når det angår sorte tiger rejerd9ha wrote:Du er håbløst bagud Deniz
mvh
Deniz
Deniz
Det minder mig om følgende fra XKCDd9ha wrote:Du er håbløst bagud Deniz