Så landede forstærkningerne...
Så landede forstærkningerne...
Hejz
Så... Nu kom der forstærkninger til Taiwan mischlinge baljerne...
Efter besøg hos Jonas, er der kommet lidt flere individer i tanken... Nu skal de bare igang med at yngle
Indtilvidere lyder bestanden som følger:
3 Panda
1 Red Ruby (ægbærende på 4. uge)
1 Kingkong
1 Redbolt
3 Bluebolt (1 ægbærende på 4. uge)
2 Redwine
18 Taiwan Mischlinge (Heraf 2 ægbærende hvor jeg kan se blålige æg)
Troede først at æggene hos bluebolten var gået tabt, men så igår så jeg at den var med æg... Den havde bare gemt sig i en rod
Her kommer lige lidt ass. billeder
Så... Nu kom der forstærkninger til Taiwan mischlinge baljerne...
Efter besøg hos Jonas, er der kommet lidt flere individer i tanken... Nu skal de bare igang med at yngle
Indtilvidere lyder bestanden som følger:
3 Panda
1 Red Ruby (ægbærende på 4. uge)
1 Kingkong
1 Redbolt
3 Bluebolt (1 ægbærende på 4. uge)
2 Redwine
18 Taiwan Mischlinge (Heraf 2 ægbærende hvor jeg kan se blålige æg)
Troede først at æggene hos bluebolten var gået tabt, men så igår så jeg at den var med æg... Den havde bare gemt sig i en rod
Her kommer lige lidt ass. billeder
Re: Så landede forstærkningerne...
Ser rigtig godt ud alle sammen .
Hvad koster 15 mischlings ca ?
Vh Mathias
Vh Mathias
Ser rigtig godt ud Peter.
Fedt at høre at Blue Bolt rejen stadig går med æg !!
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
hvad de ser mums ud tillykke med dem og spændene med din smiley hun håber kaste bb efter dig
mvh
Deniz
Deniz
Tak takJonas wrote:Ser rigtig godt ud Peter.
Og ja... det var lige toppen af kransekagen efter at komme hjem fra Fynsland med alle lækkerierne
Så nu krydser vi fingre
Jaaa.. det tror jeg kommer lidt an på hvor du finder dem... Men okring 50kr vil jeg skyde på...^(kauf)^ wrote:Ser rigtig godt ud alle sammen .
Vh Mathias
Taktak Ja det kunne være super fedt!! Jeg er rigtig stor fan af Panda og KingKong, meeeen jeg må jo nok indrømme at det var da jeg så BlueBolts at jeg blev lokket til at handle... Syntes virkelig de er flotte!!monjak2444 wrote:hvad de ser mums ud tillykke med dem og spændene med din smiley hun håber kaste bb efter dig
De har også mega meget forskellighed... De går fra at være helt blå og over til blåt hovede og hvid hale.. De er virkelig smukke... Min klare favorit
Hov omkring 50kr stk... Og så kan du jo være heldig at få et godt tilbud^(kauf)^ wrote:Ser rigtig godt ud alle sammen .
Vh Mathias
Men... Hvis du har Bee rejer i forvejen, så er det næsten ligeså nemt at købe et par enkelte Taiwanhanner og så sætte dem ned til dine bee hunner... Så burde du hurtigt få opbygget en god stamme med Mischlinge...
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
det er mega nice har aldrig set i real time men hvad jeg har set på youtube og rundt omkring på nettet der er sku nogle flotte nogen,men min favorit ligenu er redwine den intense røde farve er for vild :)sindsyg reje :)også kommer panda med blåt skær i den ser osse crazy ud.men vis jeg en dag få bb så tror jeg hurtigt jeg skifter mening
mvh
Deniz
Deniz
Der nu bare noget helt specielt over de Taiwan rejer
Nu håber jeg på noget yngel, og så tager vi den der fra
Nu håber jeg på noget yngel, og så tager vi den der fra