Jubiii Taiwan Babies
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Jubiii Taiwan Babies
fedt det lyder sku som du har styr på det jeg håber de små rejer overlever
ved du hvordan man får mischlinge snowwhites
ved du hvordan man får mischlinge snowwhites
mvh
Deniz
Deniz
Blue Bolt x Show white vil nok give en forholdsvis stor chance for en pæn del snow white mischlinge...
-
- Site Admin
cool jonas meget ret at vide fordi de mischlinge jeg fik var der er ikke nogen snehvider i mellem så var bare lige nysgerrig igen tak
mvh
Deniz
Deniz
Der kan stadig godt komme snowwhite og BB/RB ud af det selvom det er CRS/CBS mischlinge der parer sig. Det har jeg i hvert tilfælde fået.
Mvh
Carsten
Carsten
-
- Site Admin
så bliver jeg nød til at spørge hvordan kom mischlinge så til lars :)vis man ikke havde taiwans er det ligesom hønen og ægget :)selvom ægget kom først hehe
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
hvad hvor fedt hvad tænkte du første gang du så din king kong vidste du hvad det var for en reje
og mange tak for info
og mange tak for info
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
men tænk vis man havde den viden for 10-20år siden så havde man rig i dag rig på rejer
5 stk 2800 euro det er gode penge for 5 rejer lol
5 stk 2800 euro det er gode penge for 5 rejer lol
mvh
Deniz
Deniz
Heysa
Jaaa det går fremad
Jeg ser ikke så mange fremme længere som jeg har gjort.. Men jeg har mindst 1 panda og en bluebolt som er ved at vokse til.. Så hvis de klarer den så er det en super succes oplevelse for mig
Jeg har en del mischlinge unger, som ser ud til at trives.. Og en hel del med æg.. Så jeg syntes det kører godt
Akvariet er også ved at gro mere til nu med mos, og jeg er sikker på at det øger overlevelsen af de små...
Jaaa det går fremad
Jeg ser ikke så mange fremme længere som jeg har gjort.. Men jeg har mindst 1 panda og en bluebolt som er ved at vokse til.. Så hvis de klarer den så er det en super succes oplevelse for mig
Jeg har en del mischlinge unger, som ser ud til at trives.. Og en hel del med æg.. Så jeg syntes det kører godt
Akvariet er også ved at gro mere til nu med mos, og jeg er sikker på at det øger overlevelsen af de små...
-
- Site Admin