Min ene panda har æg, hvordan skal jeg forholde mig ?
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Min ene panda har æg, hvordan skal jeg forholde mig ?
no problemmos hvordan går det med redwines
mvh
Deniz
Deniz
de vender da stadig den rette vejmonjak2444 wrote:no problemmos hvordan går det med redwines
Yes, and thanks, for the trouble you took from her eyes
I thought it was there for good so I never tried.
I thought it was there for good so I never tried.
Hvad måler i gH'en med?? Er det ikke vandets hårdhed?
Er det noget i alle måler?
Jo, det er et udtryk for vandets hårdhed. Det kan måles med et testset, det koster ca 100 kr, +\- .
Jeg måler det ikke, da jeg bruger osmosevand med mineraler og en TDS måler. Der er ikke noget i mine akvarier, der gør vandet hårdere, så jeg holder bare øje med ledningsevnen, det kan stige ved fordampning af vand.
Jeg måler det ikke, da jeg bruger osmosevand med mineraler og en TDS måler. Der er ikke noget i mine akvarier, der gør vandet hårdere, så jeg holder bare øje med ledningsevnen, det kan stige ved fordampning af vand.
Mvh
Carsten
Carsten
Måler også kun ledningsevnen her - tillige temperatur og ind i mellem også ph...men primært ledningsevnen.odille wrote:Hvad måler i gH'en med?? Er det ikke vandets hårdhed?
Super jeg bruger også osmosevand med miniraler..
Har planlagt at putte en stor rod derned når den er "afvandet".. Vil den påvirke hårdheden? Den er stor..
Har planlagt at putte en stor rod derned når den er "afvandet".. Vil den påvirke hårdheden? Den er stor..