Nye c-sky Taiwan Bee Mischlinge

Pinto, Blue Bolt, Red Bolt, King Kong, Panda, Red Wine, Red Ruby, Mischlinge
buller42
Rejefreak
Rejefreak
Lokation.: Ballerup/Sjælland

Nye c-sky Taiwan Bee Mischlinge

Post by buller42 »

Hej
Ja så blev jeg også ejer af lidt c-sky Taiwan Bee Mischlinge :) og her er lige et par billeder, dog ikke i bedste kvalitet.
C-sky Taiwan Bee Mischlinge_40.jpg
C-sky Taiwan Bee Mischlinge_40.jpg (182.23 KiB) Viewed 9434 times
C-sky Taiwan Bee Mischlinge_53.jpg
C-sky Taiwan Bee Mischlinge_53.jpg (201.22 KiB) Viewed 9434 times
C-sky Taiwan Bee Mischlinge_60.jpg
C-sky Taiwan Bee Mischlinge_60.jpg (203.85 KiB) Viewed 9434 times
C-sky Taiwan Bee Mischlinge_62.jpg
C-sky Taiwan Bee Mischlinge_62.jpg (165.25 KiB) Viewed 9434 times
C-sky Taiwan Bee Mischlinge_34.jpg
C-sky Taiwan Bee Mischlinge_34.jpg (173.42 KiB) Viewed 9434 times
C-sky Taiwan Bee Mischlinge_23.jpg
C-sky Taiwan Bee Mischlinge_23.jpg (183.54 KiB) Viewed 9434 times
Er der nogen som kan se hvilket køn denne er ??
C-sky Taiwan Bee Mischlinge_63.jpg
C-sky Taiwan Bee Mischlinge_63.jpg (174.31 KiB) Viewed 9434 times

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Lokation.: hvidovre

Re: Nye c-sky Taiwan Bee Mischlinge

Post by monjak2444 »

tillykke med dem johnny jeg var lige nede og hente 10 igår hos claus ligenu går de for sig selv da jeg har mit taiwan bee akvarie fyldt med mischlinge skal lige sorterers,hvor købte du og hvad er dine planner med demjeg tænker på om du lader dem gå for sig selv så du kan få rent c-sky gen eller smider du taiwans ned til dem:)

mvh

Deniz

buller42
Rejefreak
Rejefreak

Post by buller42 »

monjak2444 wrote:tillykke med dem johnny jeg var lige nede og hente 10 igår hos claus ligenu går de for sig selv da jeg har mit taiwan bee akvarie fyldt med mischlinge skal lige sorterers,hvor købte du og hvad er dine planner med demjeg tænker på om du lader dem gå for sig selv så du kan få rent c-sky gen eller smider du taiwans ned til dem:)
Mange tak og det lyder da super godt med dine Taiwan bee's, (gid det var mig der havde så mange hihi, men pengene er desværre ikke så store her). Mine kommer også nede fra Claus :) og planen lige pt, er at jeg lige lader dem gå alene og vokse lidt op, derefter skal de over i mit 2 delte 85 L akvarie, og så skal jeg se om jeg ikke kan få råd og så finde nogle wine red og nogle panda'er, (Her håber jeg at Jonas måske har nogle til salg engang i april :) )

claus

Post by claus »

Hvis du er lige så heldig som jeg var med dem jeg købte sidst, de døde godt nok alle sammen i sommers glemte at starte air condition så der blev lidt varmt i akvarierummet men de lavede både blue bolt og panda selv om det var rent mischling akvarium.

buller42
Rejefreak
Rejefreak

Post by buller42 »

claus wrote:Hvis du er lige så heldig som jeg var med dem jeg købte sidst, de døde godt nok alle sammen i sommers glemte at starte air condition så der blev lidt varmt i akvarierummet men de lavede både blue bolt og panda selv om det var rent mischling akvarium.
Okay, det ville da være super fedt hvis man kunne være så heldig at få noget godt ud af dem, ( men nu er jeg ikke lige den heldigste person der findes, desværre :-( ), men jeg glæder mig helt vildt til at arbejde med dem :)

monjak2444
Site Admin
Site Admin

Post by monjak2444 »

det er da osse fint så kan du starte en ren c-sky stamme op det kunne være rigtig nice,jeg tror jeg lader mine få et kuld før de ryger sammen med nogle taiwans.

mvh

Deniz

buller42
Rejefreak
Rejefreak

Post by buller42 »

Hihi, Ja efter hvad Claus skriver, så kunne det da godt være man skulle se om det er muligt at holde de c-sky som en ren stamme, og nu vil jeg da også lade mine få det første kuld og se hvad der kommer ud af dem :) før man sætter andre taiwaner sammen med dem, man jeg er ved at spare op til lidt taiwan bee, så dem vil jeg dog købe alligevel :)

kejak
Rejebegynder
Rejebegynder

Post by kejak »

Hvad mener i når i siger at i vil holde c-sky som en ren stamme?
Jeg troede c-sky var en gruppe opdrættet der havde slået sig sammen?

Var nok nemmere at spørge, hvad er c-sky rejer? Er der forskel på deres gener og andre taiwan reje gener?

SIGNATURES ARE STUPID

monjak2444
Site Admin
Site Admin

Post by monjak2444 »

det jeg fik af vide at de skulle have en bedere overlevelses rate blandt dine unger også skulle de være nogle rigtige flotte taiwan bees de laver.
mere ved jeg ikke.

mvh

Deniz

Jonas
Rejefreak
Rejefreak

Post by Jonas »

monjak2444 wrote:det jeg fik af vide at de skulle have en bedere overlevelses rate blandt dine unger også skulle de være nogle rigtige flotte taiwan bees de laver.
mere ved jeg ikke.
Hvorfor skulle overlevelsesraten være bedre blandt ungerne her :?:

Post Reply