Jeg har taget 50 % akvarie vand, jeg kan flytte filter med og lade det løbe i 14 dage endnu. Det er et luft filter, det ny filter er et indv. filter ikke indkørt.
Jeg kan tage alt vandet fra det gamle akvare ca 9 l
det ny er 30 l ca.
Hvornår må jeg flytte pandaer over i det ?
Hvornår må de flyttes ?
Hvornår må de flyttes ?
Yes, and thanks, for the trouble you took from her eyes
I thought it was there for good so I never tried.
I thought it was there for good so I never tried.
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Hvornår må de flyttes ?
hvad med bundlaget er det nyt.
jeg blev nød til at rykke nogle rejer overpå helt nyt bundlag redbee fordi jeg er i gang med at tømme dem for bundlag og havde ikke noget sted at flytte rejerne hen,så jeg tog et valg og proppede dem i alle har overlevet men det er selvføli ikke pandaer.
og normalt venter jeg den tid der skal ventes så akvariet kan modnes.
rejer jeg rykket er caridina breviata den er så meget mere hårdførd end taiwan bees er,jeg ville nok vente lidt med at putte dem i.
jeg kan ikke sige hvor lang tid du skal vente det må jeg lade de andre om er stadig kun en rookie in the shrimp game
jeg blev nød til at rykke nogle rejer overpå helt nyt bundlag redbee fordi jeg er i gang med at tømme dem for bundlag og havde ikke noget sted at flytte rejerne hen,så jeg tog et valg og proppede dem i alle har overlevet men det er selvføli ikke pandaer.
og normalt venter jeg den tid der skal ventes så akvariet kan modnes.
rejer jeg rykket er caridina breviata den er så meget mere hårdførd end taiwan bees er,jeg ville nok vente lidt med at putte dem i.
jeg kan ikke sige hvor lang tid du skal vente det må jeg lade de andre om er stadig kun en rookie in the shrimp game
mvh
Deniz
Deniz