Da jeg lige har fundet et par små vareprøver af Shrimp Cusine fra Hikari, tænkte jeg, at de kunne udloddes i forbindelse med en lille fotokonkurrence her på http://www.rejeforum.dk
Indsæt et flot foto, som du har taget af dine rejer eller baljer.
Der er 3 kategorier:
1. Caridina
2. Neocaridina
3. Mit akvarium
Man oprettet et svar, hvor man indsætter sine 3 forslag i den nævnte rækkefølge.
I denne konkurence er der ingen afstemningsmulighed - jeg er selv den "hårde dommer" og udvælger vinderne.
Der er således mulighed for at vinde 3 små vareprøver, såfremt man løber med vinderbilledet i alle kategorier.
Den lille vareprøve (foder til et rejeakvarium i et par uger) sendes med posten kort tid efter konkurrencens udløb. Bag på vareprøven står der B.03.2011.04. Om det er holdbarhedsdato eller produktionsdato vides ikke, men har fodret med 2 tilsvarende små vareprøver indenfor den sidste måned uden problemer i 2 af mine akvarier.
Konkurrencen udløber lørdag den 12. november 2011 og vinderne offentliggøres her i tråden.
God fornøjelse
/Jonas
Fotokonkurrence
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
- Lokation.: 6440 Augustenborg
Re: Fotokonkurrence
Tjaa...... Hvis der ikke er andre der vil, ja så vil jeg da ...........
1. 2. 3.
1. 2. 3.
MVH Henrik
Rejenørd wannabe
Rejenørd wannabe
Jamen så tillykke Henrik Hård konkurence må man sige...
Send en PM med adressen, så sender jeg vareprøverne.
/Jonas
Send en PM med adressen, så sender jeg vareprøverne.
/Jonas
-
- Site Admin
ja tillykke..
en skam faktisk... at flere (inkl. mig selv) ikke lige gik taget sig sammen til at poste et par billeder..
en skam faktisk... at flere (inkl. mig selv) ikke lige gik taget sig sammen til at poste et par billeder..