Canyen Rock
-
- Rejefreak
- Lokation.: Holbæk
Canyen Rock
Hmmm...er der nogen her der ved om canyen rock indeholder kalk ?
Syns min microsimens stiger ( det er tomt for levende væsner er nyomlagt)
Syns min microsimens stiger ( det er tomt for levende væsner er nyomlagt)
MVRH (MangeVenligeRejeHop)
Sus
Sus
Re: Canyen Rock
Er det ikke bare sådan en 3D baggrund?
Hvis det er, så er det ikke der du skal lede efter synderen, vil jeg mene..
-
- Rejefreak
Nej det er rigtige sten( dekorations sten) , jeg har brugt ca 7 kg vandet jeg kom i lå på 198 og 270 microsimens i dag måler vandet 320 microsimensBoeBoe wrote:Er det ikke bare sådan en 3D baggrund?
Det er lidt irriterende det var et nyt taiwan eller tiger akvarie og der er brugt 6 kg red bee soil i det og aquascapet i ca 2 timer hm....
Jeg må jo fortsætte med at måle og lave noget nyt vand og så håbe det holder op med at udskille hvad det nu end kan være.
Men den sten jeg har brugt er her : http://www.zooplus.dk/shop/fisk/dekorat ... ion/319249
Sus
Sus
Jeg tror ikke, du skal regne med, at det holder op med at udskille.
Har du mulighed for at prøve at tage stenene op, og så se hvad der sker i løbet af et par dage?
Har du mulighed for at prøve at tage stenene op, og så se hvad der sker i løbet af et par dage?
-
- Rejefreak
BoeBoe wrote:Jeg tror ikke, du skal regne med, at det holder op med at udskille.
Uh det er jeg jo ikke meget for men kan jo blive tvunget til det jeg vil dog lige nyde det lidt eller også må jeg bare finde mig i det og vinke farvel til ideén om tiger eller taiwan akvarie og komme blue jelly i det de burde godt kunne tåle det. åh det er da træls
Sus
Sus
Det bedste ville jo nok være at prøve og lokalisere hvad der forårsager det.
Har du ikke en sten i overskud, som du kan, først måle inden du smider den i lidt vand, og derefter måle igen senere?
Har du ikke en sten i overskud, som du kan, først måle inden du smider den i lidt vand, og derefter måle igen senere?
-
- Rejefreak
BoeBoe wrote:Det bedste ville jo nok være at prøve og lokalisere hvad der forårsager det.
Tja ja hvis jeg dog blot havde lavet mit hjemmearbejde ordenligt fra start af...suk....
Kopiret : Vær opmærksom på: at dette er et naturprodukt og hvert enkelt stykke et unika. Derfor kan størrelse, form og farve variere minimalt fra produktbillederne.
Den lyse pagodesten øger vandets hårdhed en smule, derfor kan det være nødvendigt, alt efter dyre- og plantearter, at tilføre akvariet blødt vand (f.eks. osmosevand).
men ca 100 plus i microsimens er altså ikke en smule og jeg har jo netop brugt opsaltet osmosevand nåh...jeg må hellere tage et billede af det hele inden jeg må lave det om
Sus
Sus
Ja, jeg kan jo kun sige det samme, mit 54 liters, som skulle ha' været til CRS blev ikke som forventet, og Ph'en + hårdhed for høj, så det er også en ommer...
-
- Rejefreak
Det er altså bare surt...BoeBoe wrote:Ja, jeg kan jo kun sige det samme, mit 54 liters, som skulle ha' været til CRS blev ikke som forventet, og Ph'en + hårdhed for høj, så det er også en ommer...
Hm...der er vist kun 4 slags natur sten i handlen vi kan bruge som er vandneutralt eller næsten.
Islandsk Lava
Skiffer
Dragesten og
Regnbuesten
Resten øger hårheden læste jeg lige 3 km ned af siden skrevet "med småt"
Jeg har fundet på at jeg bare flytter stenene til akvarierne nede under da det passer meget godt med glasset der deler de mellemste akvarier. Lidt irriterende stadigvæk men så må jeg jo bare bruge mine dragesten øverst.
Prøv lige at se det : http://www.rejeforum.dk/viewtopic.php?f=32&t=871
det kan da godt deles op i 2 akvarier og beholde deres positioner ik +
Sus
Sus