Pænt goddag
Pænt goddag
Så må man vel hellere præsentere sig selv Navnet er Janni og pt er bestanden: Blue tiger, Neocaridina cf. zhangjiajiensis var. white (white pearl) og så fik jeg en glædelig overraskelse ved køb af nyt akvarie, så nu har eg også 15 red sakura.
Akvariedillen ligger i familien og gemalen kan da også skrabe alm RCS sammen i hobetal, samt de grønne i samme familie. Derudover har han mange tusind liter vand med diverse fisk i, hovedsageligt sydamerikanske.
Hov og så har jeg to posthornsnegle der korpulerer som ind i et eller andet og som skal adskilles hurtigst muligt!
Har lige købt en ny 30 liters balje som skal op og køre som plante/rejeakvarie og overtage pladsen efter det 20 liters der stod på mit skrivebord. Derudover har jeg to tyveliters hvoraf en må få plads i stuen, mens den anden er blevet forvist til kælderen
Jeg er pt i læringsfasen og suger informationer til mig, for planen er med tiden at jeg gerne vil prøve kræfter med Kardinal rejer og andre sjove fine farver. inden det sker er der dog en del udstyr og viden der skal være på plads.
Vi har alt i alt haft akvarier de sidste 12 år sammen men fokus har før været på fisk, hvor mit fokus nu mere er på planter og rejer
Det var lidt om mig
Akvariedillen ligger i familien og gemalen kan da også skrabe alm RCS sammen i hobetal, samt de grønne i samme familie. Derudover har han mange tusind liter vand med diverse fisk i, hovedsageligt sydamerikanske.
Hov og så har jeg to posthornsnegle der korpulerer som ind i et eller andet og som skal adskilles hurtigst muligt!
Har lige købt en ny 30 liters balje som skal op og køre som plante/rejeakvarie og overtage pladsen efter det 20 liters der stod på mit skrivebord. Derudover har jeg to tyveliters hvoraf en må få plads i stuen, mens den anden er blevet forvist til kælderen
Jeg er pt i læringsfasen og suger informationer til mig, for planen er med tiden at jeg gerne vil prøve kræfter med Kardinal rejer og andre sjove fine farver. inden det sker er der dog en del udstyr og viden der skal være på plads.
Vi har alt i alt haft akvarier de sidste 12 år sammen men fokus har før været på fisk, hvor mit fokus nu mere er på planter og rejer
Det var lidt om mig
Re: Pænt goddag
Hej Janni, velkommen til rejeforum, dine spørgsmål bliver helt sikkert besvaret så snart der bliver lidt liv herinde, der plejer ikke være så meget fart i weekenden.
Velkommen til, og lyder til at være nogle smukke rejer du har - ser frem til billeder:)
Velkommen osse her Janni
Yes, and thanks, for the trouble you took from her eyes
I thought it was there for good so I never tried.
I thought it was there for good so I never tried.
Hej fra mig af, jeg er også helt ny, eller mere ny da jeg er helt ny med akvarier også. Det kan være jeg også skulle få lavet en intro.
-
- Rejefreak
- Lokation.: Holbæk
Også velkommen herfra
Det lyder til en fin samling også spændende med fisk.
Det lyder til en fin samling også spændende med fisk.
MVRH (MangeVenligeRejeHop)
Sus
Sus