mission flytning
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
mission flytning
hej alle så har jeg rykket alle mine akvarier til min nye lejlighed,det har været en hård opgave men er nu gjort mangler lige at sætte 4 akvarier op men det kommer.
angående rejerne har jeg mistet lidt under flytningen men ingen af de dyre taiwans og alle mischlinge har osse beholdt deres æg,så har jeg mistet lidt neocaridina osse et par stykker men det er vel prisen man betaler.
her lige en lille video med det nye setup indtil videre.
https://www.youtube.com/watch?v=Sx_W4XEl6I8&feature=c4-overview&list=UU2y5OEZeNtG3VdCRctHDsCQ
angående rejerne har jeg mistet lidt under flytningen men ingen af de dyre taiwans og alle mischlinge har osse beholdt deres æg,så har jeg mistet lidt neocaridina osse et par stykker men det er vel prisen man betaler.
her lige en lille video med det nye setup indtil videre.
https://www.youtube.com/watch?v=Sx_W4XEl6I8&feature=c4-overview&list=UU2y5OEZeNtG3VdCRctHDsCQ
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
Re: mission flytning
mange tak det var ikke nogen nem opgave men det gik så nu er det fuld fart frem
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
ja det er blevet rigtig nice og masser af plads endnu tak for de fine ord.
skal godt lige tage mig sammen og få renset de sidste akvarier så de kan blive kørt ind endnu engang
skal godt lige tage mig sammen og få renset de sidste akvarier så de kan blive kørt ind endnu engang
mvh
Deniz
Deniz
Ja det ser godt ud, men det må virkeligt have været et stort arbejde. Har du flyttet akvarierne med lidt vand og så rejerne i eller har de været helt tomme?
-
- Site Admin
4 af de store akvarier tømte jeg helt ellers de andre har jeg taget med lidt vand i for ikke at miste alt mit gamle akvarie-vand.
mvh
Deniz
Deniz
Da jeg flyttede fra Herning til Isenvad, for nogle år siden, havde jeg omkring 10 akvarier, fra 100 til 250 liter, alle blev flyttet med det hele i, sænkede vandstanden til ca. 1/3, og satte dem på en trailer og kørte stille og roligt de 15 km.
Ingen fisk eller planter gik til..
Det er også planen at jeg vil gøre det samme, vi skal nemlig snart bygge til, så der bliver et par akvarier der skal flyttes, de er heldigvis ikke så store.BoeBoe wrote:Da jeg flyttede fra Herning til Isenvad, for nogle år siden, havde jeg omkring 10 akvarier, fra 100 til 250 liter, alle blev flyttet med det hele i, sænkede vandstanden til ca. 1/3, og satte dem på en trailer og kørte stille og roligt de 15 km.