Graduerings hjælp
Graduerings hjælp
Hej
Jeg har købt mig et par Taiwans en black bee og en red bee. Jeg vil så høre om de så er panda og red wine eller om de bare hedder Taiwan black/red bee. Vil også meget gerne om nogle vil byde ind på kønnet, den røde ser jo meget ud som en han, men den sorte er jeg i tvivl men de er jo heller ikke så store endnu.
Her billeder af den sorte:
Jeg har købt mig et par Taiwans en black bee og en red bee. Jeg vil så høre om de så er panda og red wine eller om de bare hedder Taiwan black/red bee. Vil også meget gerne om nogle vil byde ind på kønnet, den røde ser jo meget ud som en han, men den sorte er jeg i tvivl men de er jo heller ikke så store endnu.
Her billeder af den sorte:
- Attachments
-
- black3.jpg (149.33 KiB) Viewed 10451 times
-
- black2.jpg (142.33 KiB) Viewed 10451 times
-
- black1.jpg (93.83 KiB) Viewed 10451 times
Re: Graduerings hjælp
Den røde:
- Attachments
-
- red3.jpg (147.82 KiB) Viewed 10450 times
-
- red2.jpg (159.26 KiB) Viewed 10450 times
-
- red1.jpg (58.2 KiB) Viewed 10450 times
Her huset de bor i.
- Attachments
-
- akvarie1.jpg (277.65 KiB) Viewed 10450 times
-
- akvarie.jpg (399.04 KiB) Viewed 10450 times
-
- Rejefreak
Hej Tut.
Rigtige fine rejer, især den første, som jeg ville sige er en panda, den anden ligner lidt af et mix af de røde varianter, men stadigvæk rigtig fin.
Shrimp jump!!!
Thomas
Rigtige fine rejer, især den første, som jeg ville sige er en panda, den anden ligner lidt af et mix af de røde varianter, men stadigvæk rigtig fin.
Shrimp jump!!!
Thomas
I love shrimps
NISSEN
NISSEN
1: Panda (formodentlig en ung hun - lidt rundere bug og "spade" tegnet)
2: Red Wine (en 100% sikker han)
Vil du fortælle hvad "spade" tegnet er for noget?Jonas wrote:1: Panda (formodentlig en ung hun - lidt rundere bug og "spade" tegnet)
Tusind tak for alle svar.
Det er utroligt så glad man kan blive for sådan et par små pys. Nu har jeg snart haft dem i 14 dage og håber det betyder at de hænger i, de er ihvertfald glade og aktive. Så er der noget andet som jeg har observeret, nemlig at rejerne syntes gladere/mere aktive når der er en vis bestand i akvariet. Så man bliver hele tiden klogere.
Det er utroligt så glad man kan blive for sådan et par små pys. Nu har jeg snart haft dem i 14 dage og håber det betyder at de hænger i, de er ihvertfald glade og aktive. Så er der noget andet som jeg har observeret, nemlig at rejerne syntes gladere/mere aktive når der er en vis bestand i akvariet. Så man bliver hele tiden klogere.
Jeg har observeret præcis det samme Tut!Tut wrote:Tusind tak for alle svar.
På tysk hedder det "Tigerschaufel" og ses her meget tydeligt.Nadia wrote:Vil du fortælle hvad "spade" tegnet er for noget?Jonas wrote:1: Panda (formodentlig en ung hun - lidt rundere bug og "spade" tegnet)
http://i52.photobucket.com/albums/g29/p ... haufel.jpg
I langt de fleste tilfælde er det hunner, når rejen har en sådant kendetegn på 2. række.
Prøv ad at kigge på Jeres krystal og tigerrejer og så om hunnerne ikke har en sådan "Tigerschaufel" i 2. række, hvorimod hannernes er meget mere lige.
Se på billedet af Red Wine her i tråden, da er der tydeligt tale om en han.