Så er vi flyttet
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
- Lokation.: 6440 Augustenborg
Så er vi flyttet
Ja så gik den ikke mere. Så skulle der ske lidt igen. Mine CRS som gik i mit lille 25L er nu flyttet til lidt større lokaler Dels fordi det det ikke så ud til at de havde det godt ( 2 x æg og ingen unger) og fordi jeg fik lidt bøvl med trådalger. Efter de er flyttet er de blever meget mere aktive, så jeg håber at vil lykkedes med lidt unger denne gang........
MVH Henrik
Rejenørd wannabe
Rejenørd wannabe
Re: Så er vi flyttet
Vi håber det bedste for dine rejer
Det ser godt ud akvariet...mossen er så småt begyndt at gro ordentligt på HMF eller?
Det ser godt ud akvariet...mossen er så småt begyndt at gro ordentligt på HMF eller?
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
Tak Ja mossen er begyndt at gro godt.....Jonas wrote:Vi håber det bedste for dine rejer
MVH Henrik
Rejenørd wannabe
Rejenørd wannabe
Ser godt ud Henrik - det kan de da kun blive glad for og fine red bee's
Mvh. Mich
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
YES-YES-YES..... så er der rejeunger i akvariet. Jeg haved ikke tømt det lille akvarie for vand efter at rejerne var flyttet. Nu i dag ser jeg så 5 små rejer kravle rundt jeg tror lige jeg venter lidt med at tømme det ........
MVH Henrik
Rejenørd wannabe
Rejenørd wannabe
Ja, de kan virkelig være usynlige de små kræ....tillykke med ungerne
Kan du se gradueringen på dem?
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
Ikke med sikkerhed men de fleste kunne godt ligne de voksne, og en enkelt ser ud til at være højre graduering. Så nu er jeg spændt på om der gemmer sig flere......Jonas wrote:Ja, de kan virkelig være usynlige de små kræ....tillykke med ungerne
MVH Henrik
Rejenørd wannabe
Rejenørd wannabe
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
Jeg har nu set 3 unger der kunne ligne SSS graduering. De har kun en lille rød streg i nakkenJonas wrote:Ja, de kan virkelig være usynlige de små kræ....tillykke med ungerne
MVH Henrik
Rejenørd wannabe
Rejenørd wannabe
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
Det blev til ca 10 små unger ialt, og det ser ikke ud til at der er unger under SS
MVH Henrik
Rejenørd wannabe
Rejenørd wannabe