Red Wine farveintensitet
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Red Wine farveintensitet
det bliver spændene at se hvilken slags rejer du ender med,heldigvis er varmen snart slut så kan vores yngel overleve
mvh
Deniz
Deniz
Takker. Min Red Wine trup har desværre været alt for nedadgående det sidste års tid.
Det skyldes nok primært, at jeg har haft for meget fokus på Blue Shadow Mosura og derfor har fået fremavlet for mange Black Mischlinge, der overvejende giver Blue Bolt, Panda eller King Kong. Tillige solgt en del fra.
Der er heldigvis en 8-10 nye unger på vej - herunder et par mosura samt H mønstre. Må se om jeg ikke kan få stammen lidt op igen.
Det skyldes nok primært, at jeg har haft for meget fokus på Blue Shadow Mosura og derfor har fået fremavlet for mange Black Mischlinge, der overvejende giver Blue Bolt, Panda eller King Kong. Tillige solgt en del fra.
Der er heldigvis en 8-10 nye unger på vej - herunder et par mosura samt H mønstre. Må se om jeg ikke kan få stammen lidt op igen.
-
- Site Admin
man må bare sige i love u redwine stadig en af mine ynglinger
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
hehe det er sådan mine red wines skulle se ud,mon ikke mine rw bliver bedere med tiden. rigtige flotte rejer.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejefreak
Nej nej og atter nej. De røde farver er bare så lækre og smukke.
Super flotte rejer og knald gode billeder endnu engang Jonas .
Mvh
Thomas
Super flotte rejer og knald gode billeder endnu engang Jonas .
Mvh
Thomas
I love shrimps
NISSEN
NISSEN
Efter at have mistet størstedelen af min Red Wine stamme ser det heldigvis ud til at gå lidt den rigtige vej igen.
2 hunner er pt. med æg.
Her er et par billeder af den ene hun.
2 hunner er pt. med æg.
Her er et par billeder af den ene hun.