Det lyder godtHenrik_Hundslev wrote:Det finder vi sikkert ud afNicky wrote:Det var jo absolut overkommeligt
Tager du imod bestillinger, hvis man på et tidspunkt vil have lavet et?
Nyt hjørne filter
Re: Nyt hjørne filter
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
- Lokation.: 6440 Augustenborg
Unimati sælger også nogle hjørnefiltre med påmonteret RockZolid Tree Bark : http://www.unimati.biz/product.asp?product=3269
MVH Henrik
Rejenørd wannabe
Rejenørd wannabe
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
så kom der moss på filteret. Det er noget jeg længe har haft lyst til at prøve
Og så lige i akvariet
Det med at bukke en polycarbonat plade. Er det noget almindelige mennesker kan slippe afsted med?Henrik_Hundslev wrote:...........Først bukker jeg polycarbonat pladen og saver en plade ud til bund. .............
Fiskerne
Kenn
Kenn
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
polycarbonat har den egenskab at den kan bukkes i en såkaldt " pladebukker" til metal plader. Hvis du kender en smed der evt. kunne bukke den for dig vil det være det nemmeste ...... Det også lade sig gøre ved at ligge pladen på evt. et bord hvor den del der skal bukkes går lidt ud over bordkanten og så varme pladen med en "varmepistol". men pas på både bord og pladen ikker smælter. Prøv med et lille stykke først så du får fornemmelsen af hvor meget varme der skal til. Håber du kan bruge mit svar, ellers spørg bare igen
MVH Henrik
Rejenørd wannabe
Rejenørd wannabe
jeg synes det var yderst let at bukke selv.. tror jeg var 15 da jeg bukkede en masse plader til et saltvandsakvarie så intet problem
Jeg havde de der standard byggemarkeds plader i tankerne, det må så være Acryl Har lige læst lidt på lektien og er blevet lidt klogere. Tak for hurtigt svar.Henrik_Hundslev wrote:polycarbonat har den egenskab at den kan bukkes i en såkaldt " pladebukker" til metal plader.....
Fiskerne
Kenn
Kenn
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
Hej jeg ville gerne høre om hvor stor/lille din powerhead er altså hvor mange liter den flytter, og om den ikke larmer med sin resonans ?
Mvh.cpdk
Mvh.cpdk
Mvh cpdk.................Rejemongol