golden tiger x crs
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: golden tiger x crs
så er de lige ved at være klar til action og jeg må osse tage stilling til hvad jeg skal stille op med dem,det begynder at blive svært.
men her er en lille film
https://www.youtube.com/watch?v=tG2t0qcwvUw
spørgsmålet er om man skal lade dem yngle en generation.
men her er en lille film
https://www.youtube.com/watch?v=tG2t0qcwvUw
spørgsmålet er om man skal lade dem yngle en generation.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
så er det sku blevet tid til at smide nogle taiwan på de hybrider,hvilken synes jeg skal prøve med hælder selv til red ruby.
smider en film op senere af nogle hunner jeg skal sortere fra.
smider en film op senere af nogle hunner jeg skal sortere fra.
mvh
Deniz
Deniz
Og man kan da tydeligt se det gyldne skinne igennem. Mine med blå tiger og crs er mest bare gennemsigtige.
-
- Site Admin
vis det er f1'er du har så er der mange gange de flotte først kommer når dine babyer har født.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
jo men ved ikke hvorfor mine er så flotte men måske har det noget at gøre med vi ikke har brugt de samme rejer.
jeg ved jonas's begyndte først at blive flotte efter f1 og måske bliver mine osse flottere i den næste generation,man kan kun håbe
jeg ved jonas's begyndte først at blive flotte efter f1 og måske bliver mine osse flottere i den næste generation,man kan kun håbe
mvh
Deniz
Deniz
-
- Site Admin
muahahah its aliveeeee ok så er de ved at blive akklimatiseret og følgene rejer bliver sat ned til dem i deres ynglekasse når jeg er 100procent sikker på det er hunner det hele.
det blev til 9 hunner indtil videre og de bliver sat på redwine,panda også et lille sideprojekt har jeg sat 3 hunner til nogle dark blue tiger bliver spændene at se.
det blev til 9 hunner indtil videre og de bliver sat på redwine,panda også et lille sideprojekt har jeg sat 3 hunner til nogle dark blue tiger bliver spændene at se.
mvh
Deniz
Deniz
Ja det er lidt spænde e hvad der kommer ud af dem og har også læst det med næste generation bliver mere farverig, så må jo bare vente og se.
-
- Site Admin