Ja så har jeg fået plantet min tank til og nu skal planterne bare lige have en chance for at rette sig lidt, så tror jeg den er ved at være der.. mangler lidt "tang" i forgrunden og måske et par små trærødder til at dække højre hjørne, men ellers er målet ved at være nået..
Så nu skal jagten på rejer til at begynde, så jeg kan hente dem om en 14 dages tid når det hele er kørt lidt ind..
Beklager billedet ikke er i top..
54L tank..
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
-
- Rejeyngel
- Lokation.: Svinninge
Re: 54L tank..
Planen er lidt at der skal Neocaridina i... En flok Gule eller orange sakura tænker jeg..
Så overvejer jeg også at sætte en trio af zebra Otocinclus i hvis de er til at skaffe.. Otocinclus er en favorit fra gamle dage, men jeg er ikke sikker på om jeg ikke hellere vil holde det som ren reje tank. Det hælder jeg måske lidt til..
Derudover så lidt sjove snegle til at holde styr på de almindelige skidt snegle som jeg har kæmpet så meget med gennem tiderne..
Men nu må vi se hvad jeg finder som er til at betale..
Så overvejer jeg også at sætte en trio af zebra Otocinclus i hvis de er til at skaffe.. Otocinclus er en favorit fra gamle dage, men jeg er ikke sikker på om jeg ikke hellere vil holde det som ren reje tank. Det hælder jeg måske lidt til..
Derudover så lidt sjove snegle til at holde styr på de almindelige skidt snegle som jeg har kæmpet så meget med gennem tiderne..
Men nu må vi se hvad jeg finder som er til at betale..
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: 54L tank..
Du skal bare lave det du har lyst til med dit akvarie og bliver spœndene at følge dit projekt
mvh
Deniz
Deniz