Neocaridina davidi sortering/pris
Neocaridina davidi sortering/pris
ohøj
Jeg står for at skulle sortere (da jeg nu har fået pladsen) i min halvstore blandet besætning af ovenstående.
I den forbindelse får jeg nogle frasorteringer i overskud, som jeg ikke rigtig kan putte under katagorien blue jelly, carbon eller andet.
Hvad vil en fair og normalpris være på sådanne frasorteringer ifølge jer? (de varierer meget i farver/mønster)
Hvad med blue jelly (rene) ? Blue Carbon (rene) ?
Jeg står for at skulle sortere (da jeg nu har fået pladsen) i min halvstore blandet besætning af ovenstående.
I den forbindelse får jeg nogle frasorteringer i overskud, som jeg ikke rigtig kan putte under katagorien blue jelly, carbon eller andet.
Hvad vil en fair og normalpris være på sådanne frasorteringer ifølge jer? (de varierer meget i farver/mønster)
Hvad med blue jelly (rene) ? Blue Carbon (rene) ?
Re: Neocaridina davidi sortering/pris
5 -10 kroner stk. Vil jeg mene er en fair pris.
Rene liner 10-15 kr stk
Rene liner 10-15 kr stk
også nogenlunde det jeg har fundet frem til i løbet af dagen, så det er jo nok ikke helt galt
Mange tak for svar
Mange tak for svar
Hvilken type neocaridina Davidii?
Jeg tager normalt 20kr/stk for neocaridina som jeg selv kunne bruge i vedere avl og 10kr/stk for frasorterede. Det kommer selvfølgeligt an på kvaliteten af de frasorterede. Nogen kan være så dårlige at de ikke skal sælges videre.
Jeg tager normalt 20kr/stk for neocaridina som jeg selv kunne bruge i vedere avl og 10kr/stk for frasorterede. Det kommer selvfølgeligt an på kvaliteten af de frasorterede. Nogen kan være så dårlige at de ikke skal sælges videre.
Mvh
Carsten
Carsten
jeg har købt dem for lang tid siden som værende neocaridina davidi blot? De falder dog ud til mange sider (nogen pænere end andre). Da jeg nu har fået pladsen vil jeg sortere lidt i dem, men hvilken davidi kan jeg desværre ikke svare dig på - beklager
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
kan du ligge nogle billeder op så kan vi hjæpe dig lidt på vej
mvh
Deniz
Deniz
Jo det var da en god ide, men hvordan smider jeg billeder ind her ?monjak2444 wrote:kan du ligge nogle billeder op så kan vi hjæpe dig lidt på vej
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
nede under den her boks vi skriver i er der to knapper den ene står der option på og den anden står der attachment.
tryk på attachment også på add files,også vælger du bare dit billed fra din computer af.
den anden metode er vis du bruger din smart phone kan man vist tage billedet direkte og sætte det ind i tråden.
tryk på attachment også på add files,også vælger du bare dit billed fra din computer af.
den anden metode er vis du bruger din smart phone kan man vist tage billedet direkte og sætte det ind i tråden.
mvh
Deniz
Deniz