Har i min 180l balje altid haft Amanorejer, og så har jeg brugt yngel fra mine Kirsebær som fodder.
Da jeg fornyligt rensede alt i min balje fandt jeg denne mobbe-dreng den er knap 4 cm. og pænt buttet, syntes den ser lidt spøjs ud i farverne.
hvad kan være årsag til denne fætters udseende???
Er det en mutant eller hvad ????
Er det en mutant eller hvad ????
- Attachments
-
- IMG_3694.JPG (829.93 KiB) Viewed 8329 times
-
- IMG_3691.JPG (843.17 KiB) Viewed 8329 times
-
- IMG_3694.JPG (829.93 KiB) Viewed 8329 times
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Er det en mutant eller hvad ????
hmm det er lidt svært at se her på dit billedet synes jeg.
hvordan opfører rejen sig.
mvh
Deniz
Deniz
Jeg vil mene at du blot har en stor hun, vi har to Yellow Golden Back/Fire Neon der er omkring 4 cm lange, så med mindre hun har andre defekter ville jeg ikke rigtigt bekymre mig.
Det er en stor trunte - har selv flere kirsebær i 4 cm størrelsen. så jeg må skuffe dig hvis du regnede med at det var en gigant mutation
Den opfører sig normalt, svømmer rundt og guffer godt i sigmonjak2444 wrote:hmm det er lidt svært at se her på dit billedet synes jeg.
Godt klar over at det ikke er det 8. vidunder jeg har i tanken undrede mig bare over både størrelse og så den spøjse måde den er farvet
Sjovt du nævner farven - de store tøser jeg har er alle meget kraftigt røde; akvariet bliver stort set tømt hver 3 måned og så bliver der selekteret kraftigt - det er en fest dag for apisto'erne!