Rejereol
Rejereol
Mangler man inspiration til en fornuftig overkommelig rejereol, så er her et tysk bud på, hvordan det kan udføres...
Vupti og 12 x 25L er på plads
http://garnihome.de/regal.html
Vupti og 12 x 25L er på plads
http://garnihome.de/regal.html
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Rejereol
sådan sætter man hurtigt en rejereol op er der nogen der ved om de filtre han bruger om de er noget værd.
mvh
Deniz
Deniz
Jeg har prøver et par stykker af dem og den første virkede ikke, da luften blev smidt ud gennem filter svampen, så den blev byttet, og efter at jeg havde brugt den nye et par uger, blev den hevet op igen, da jeg syntes den havde en dårlig effekt, så jeg er ski ikke særlig begejstret for dem
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
-
- Site Admin
er det pågrund af filtermatrialet eller teknikken der ikke du ? dem holder jeg mig fra
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejeyngel
- Lokation.: Horsens
Det er i samme stil som vi er ved at sætte op, vores er bare med 9 stk 32l akvarier lavet på mål ved tropeakvarier så de passer perfekt til reolen.
vi har også fået lavet glaslister i det ene hjørne af hver akvarie da vi vil køre med hmf hjørnefilter med tjekkiske stigrør der er næsten helt lydløse.
vi mangler bare at få leveret luftpumpen til reolen samt få hentet led lyslister..
så weekenden står på opstilling af reol og indretning af akvarier..
vi har også fået lavet glaslister i det ene hjørne af hver akvarie da vi vil køre med hmf hjørnefilter med tjekkiske stigrør der er næsten helt lydløse.
vi mangler bare at få leveret luftpumpen til reolen samt få hentet led lyslister..
Det kan aldrig gå værre end galt..
Vh Jack
Vh Jack
-
- Site Admin
har du fået din reol op og køre og vilke rejer skal du holde,og vis du har billeder eller video så vi kan se dit setupgizzer2003 wrote:Det er i samme stil som vi er ved at sætte op, vores er bare med 9 stk 32l akvarier lavet på mål ved tropeakvarier så de passer perfekt til reolen.
mvh
Deniz
Deniz
De har belagt træpladerne med Resopal, er der nogen der har et godt bud på, hvad man kan købe her hjemme som minder om det?