Så er de flyttet
Så er de flyttet
Nu er det nye taiwan bee-akvarium taget i brug. Jeg har sat et brugt filter ned for at fremskynde processen og sørget for rigelig filtrering, og det går udemærket med rejerne. Min Mischiling har stadig æg efter overflytningen.
Værdier sidst jeg målte
PH: 6,3
GH: ca. 6
Værdier sidst jeg målte
PH: 6,3
GH: ca. 6
- Attachments
-
- refo2.jpg (47.81 KiB) Viewed 9215 times
-
- rejef3.jpg (31.58 KiB) Viewed 9215 times
Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.
Re: Så er de flyttet
Ser fint ud - hvad består bestanden så af nu i akvariet?
Hvilke snegle er der i?
Hvilke snegle er der i?
Der er alle mischlingene fra dig og en enkel "løsgænger". Så er der blue bolt, red ruby, panda, red ruby exstreme. Vil meget gerne have en king kong, så håber avlen lykkes.Jonas wrote:Ser fint ud - hvad består bestanden så af nu i akvariet?
Hvilke snegle er der i?
Af snegle er der posthorn mix og en enkelt stor, lilla mysteriesnegl.
Jeg har endnu kun mistet en fra bestanden i den tid, jeg har haft rejerne, og det var min egen skyld, fordi jeg som nybegynder skulle eksperimentere med vandet.
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
ser nice ud dine rejer reja er du startet med mischlinge fra start af eller har du købt taiwan bees fra start
mvh
Deniz
Deniz
Jamen, jeg er startet ud med lidt blandet landhandel. Jeg har flest mischlinge, og så har jeg købt nogle taiwan bee. Har ikke prøvet at få unger endnu.monjak2444 wrote:ser nice ud dine rejer reja er du startet med mischlinge fra start af eller har du købt taiwan bees fra start
Her er lidt billeder fra fodring. Jonas jeg ved ikke, om du kan se pandaen er vokset? Den "tykke" hvide mischling på kirsebærbladet er hende, som har æg.
- Attachments
-
- 559397_386188968128565_1428110484_n[1].jpg (48.98 KiB) Viewed 9154 times
-
- 553846_386189138128548_1240294807_n[1].jpg (61.27 KiB) Viewed 9154 times
Joh - den er da godt nok blevet en del større siden sidst...giver du dem forbudte vækstfremmende stoffer ?
Godt at se at smiley mischlingen stadig bærer æggene.
Haha, nej, der er ingen rejedoping med i spillet.Jonas wrote:Joh - den er da godt nok blevet en del større siden sidst...giver du dem forbudte vækstfremmende stoffer ?